Miratge de l'eclipsi de la lluna buida.

Un relat de: nadàlia
-XXXSSSit! Ho has vist?
-No, no he vist res!
-Sí, no ho veus allà vaig, és una muntanya d'euros que s'esllavisen...
-No veig res i em sembla que t'has begut l'enteniment.
-Mira, parlem-ne, que en farem de tants calés? Ôndia això és el que en podríem dir...
-Com vols parlar d'una cosa que només veus tú? Segur que és un miratge!!
-Jo ho veig, si no no t'ho diria, ximplet, que ho vols tot per a tu, ara ho entenc!!!
-Au, vinga, acabat el tallat i fotem el camp, mira la lluna plena, quin goig.
-Sí , vols que em distregui, que marxi, que ho deixi estar, que en rendeixi i després tú amb el camió, palada rere palada l'ompliras amb aquells bitllets, ets un malparit.

-Hem trobat el cadàver al costat d'un munt de ferralla , no no hi ha testimonis, arxivin el cas.

Comentaris

  • Curioses ilusions.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 18-09-2016 | Valoració: 9

    Aquests dos nois, un dels quals veu euros on no n'hi ha, i l'altre tocant de peus a terra... un relat bastant entretingut, m'ha agradat, i potser em donarà idees per a futurs relats meus.

    I al final un dels dos nois mor... pobre.

    Espero que trobin la pau malgrat les ilusions.

    Bé, bon relat, ens veiem nadàlia!!!

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45462 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!