Despulla't

Un relat de: nadàlia
-N'estic ben tipa, farta i fins als ovaris, aquest collons de feina acabarà amb mi.
-Vinga no siguis derrotista, no et tanquis en la teva pròpia foscor, hi ha molta gent que no té feina, que no pot posar un plat a taula.....
-Deixa'm Miquel, sempre em dius el mateix, la gent , la gent. Cadascú ha de mirar per cadascú. Vull una altra cosa per a mi mateixa, per a la nostra vida, sí també per la teva; que no em vegis així quan surto de la feina, sense esma de res més, eixuta de tendresa i òrfena d'una espurna de felicitat, què dic felicitat, volia dir traquil.litat, aquell gustet que et dóna la pau al vespre, quan ets a casa...
-Dona, si t'ho mires així...en vols? és del que va sobrar ahir, sí un bon cava, dels millors que han sortit de la nostra nevera, ja ho veus la nostra nevera cria ampolles de cava...vinga riu, ni que sigui mig minut...a veure on és aquesta rialla? I aquests ulls que espurnegen un xic, ara, aquí, al meu costat deixa que t'ompli de besades...
-Ufff!!! saps què ha gosat dir-me aquell porc, que si no treballo més a fora n'esperen molts que poden fer la meva feina...sort que m'ha vingut al magí que si feia això ho xerraria tot, ho explicaria tot i que per tant anés amb compte, que no em mamo el dit, que sé de quin peu calça i què hi porta dins de la bragueta...
-Aquell, tu diràs,....segur que hi deu portar uns calçotets amb l'estelada... sí com molts també sap pujar al carro, ja el veig corrent pels carrers cridant :independència o mort...Volem un país sense corrupció....Ahhhh! No em facis riure tots aquests que volen la independència, aquests nouvinguts a la causa, encara recordo el seu pare quan feia la gara-gara amb el règim únic, unívoc...
-Bé deixe-m'ho estar tothom té dret a canviar de pensament i d'opinió...
-Ves, ara el defenses! qui t'entengui que et compri!!!
-Vinga fem un brindis!!! l'estiu sempre és massa calent i xardorós, encén els ànims i desfà l'objectivitat...
-Va d'un glop, d'un sol glop i tot això, es desfarà, de ben segur que haurà estat un malson...
-Deixe-m'ho tot, Miquel, despulla't d'arguments tendenciosos, de paraules fàcils i d'enuig malaltís. La vida, ella és bella, no en té cap culpa.Visquem ara, despulla't Miquel, sí, de tot, de tot plegat.

Comentaris

  • L'estiu amb cava és millor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-09-2014 | Valoració: 10

    Molt bé pel brindis amb cava, pel brindis amb cava en ple estiu. El cap va més enllà i la bragueta també. Bon relat, bons diàlegs i una constatació de l'escalfament cerebral. Segur que després de la copeta de cava la vida es veu diferent, més despullada. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45554 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!