Essencial

Un relat de: nadàlia
Li vaig dir , després d'escriure un llarg, bo i autèntic relat, i de fondre's perquè l'ordinador no deixa de ser una màquina estúpida, ple de frustració, element sense la qual la vida seria més anodina, sí la pàgina web on pots publica els relats me'ls talla quan els envio, diu que he d'estar "llogat" i collons ja ho estic, però zas!!! em talla un relat de 25 minuts almenys.
-No entenc res del que em dius, que volies Pau?
-Res només dir-te:Respira,Menja i Dorm i després aprofita viure dins els teus somnis, ningú te'ls podrà escapçar.!!!

Comentaris

  • M'has fet tornar[Ofensiu]
    Queca | 08-10-2014

    He hagut de demanar que m'enviessin la clau de nou, perquè no la recordava. I tot perquè he rebut uns correus on em deien que havien comentant uns relats meus. I m'has fet tornar. Gràcies.

    La Queca fa temps que no forma part de la meva vida, i la veritat és que la trobava a faltar. Gràcies per fer-me recordar que tinc aquest racó, i que puc gaudir de la vostra màgia.

    Gràcies pels teus comentaris. M'has fet somriure.

    Una fora abraçada!

    I sí, ens llegim. ;)

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45455 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!