Mirar cap amunt

Un relat de: Àlex Casanovas Boada

Anava un petit vaixell pesquer sortint de la riba del mar i vagi moviment que se sent en la petita embarcació!, es necessita ser molt del mar per a no sentir el mareig i les ganes de baixar-se i tirar a córrer. La *barquilla es movia graciosament al ritme de les ones, però els mariners sofrien les conseqüències d'aquell vaivé... un d'ells va rebre ordres de pujar a un masteler, i a mesura que pujava se sentia pitjor... el capità d'aquell vaixell li va cridar: Si no vols sentir-te malament, mira cap amunt! Que bé ens ve aquesta petita anècdota a tots els éssers humans: si no volem marejar-nos amb les coses atractives d'aquest món, devem mirar cap amunt , implorar al cel que ens ompli de desitjos espirituals, que vegem clar que en la vida no només es viu per a comprar coses i satisfer-nos en tot, per a així estar contents i feliços; que molt per contra, les coses que omplen plenament la vida no es poden comprar... perquè no tenen preu. Que bé ens faria en la nostra vida MIRAR CAP AMUNT i demanar-li a Déu: - Humilitat per a acceptar la nostra vida com és i conformar-nos amb el que tenim i amb el que som, sense desitjar tenir molt... - Que ens ompli l'ànima d'amor per a poder viure una vida digna, per a poder donar-li moments bells als altres... - Ajuda per a ser millors, senzills de cor i viure amb alegria.. - Aprendre a donar amor i a donar-nos als altres amb veritable lliurament i despreniment, sense esperar rebre tot d'ells... - Generositat per a compartir tot el que L'ens ha donat, com els nostres talents i virtuts. - Fortalesa per a no apegar-nos a les coses materials... a no-res ni a ningú, perquè tot el que tenim en aquesta vida és prestat per Déu, perquè al final gens ens durem, solament les obres bones i l'alegria d'haver viscut una vida plena de Déu. Això és l'única cosa que podem dur-nos d'aquest món. Aixeca la vista i amb la mirada posada en Déu, feix el bé, que és camí de la felicitat eterna.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer