M'enredava en el teu cabell.

Un relat de: Annalls
M’ENREDAVA EN EL TEU CABELL

Jo sóc la que s’enredava
en el teu cabell
en les nits en què encara crèiem.
I ara no sóc res,
ni tan sols intento amagar
els descantells de la meva vella façana.
Anys, vivències, històries,
preses de la seva polsegosa finestra.
Estic malalta, estic cansada
esquinçada i bruta
i tu t’has oblidat
que jo m’enredava en el teu cabell
en les nits en què encara somiàvem,
Sóc un mins record
que no val la pena tenir en compte.
Te n’has oblidat
ni tan sos un esforç
per posar final feliç a la nostra història,
la nostra vella i repetida història.

Comentaris

  • Preciosa història.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-04-2019 | Valoració: 10

    T'enredes en el seu cabell, i la composició és preciosa i com si fóra una història viscuda per tu. Vaja! m'ha sorprés el teu romanticisme que és fantàstic.
    Una abraçada i bona nit...
    Perla de vellut

  • He esbufegat[Ofensiu]
    Bonhomia | 07-10-2014 | Valoració: 10

    Que trist, dona, buh... quin sofriment! A mi a vegades em passa. No t'ho pots imaginar com si fos un gat? I quant de romanticisme... i positivitzar-ho amb una poesia medieval de flauta travessera? Vaja... que... si és que no és ficció. Sinó, molt d'ànim i força!


    Sergi : )

  • Molt intens..[Ofensiu]
    Marteta | 02-10-2014 | Valoració: 10

    Ai Anna, que tristes i realistes les emocions que ens has dibuixat en aquest poema. M'ha agradat molt (com sempre jeje, però cada cop més)
    Es podria dir que la intensitat és la que regna en aquest poema, la puresa dels sentiments impresos en paraules.

    Una forta abraçada! Esper llegir-te aviat (si el temps m'acompanya)

    Marta

  • 'sos' és 'sols' o és que demanes 'socors'???[Ofensiu]
    Mena Guiga | 25-09-2014

    Mira, avui tu em faràs buscar a mi un mot: 'descantell'.
    Pel que fa a fer un esforç, si hi ha algú que el fa més que un altre és un desequilibri i la balança no s'ho pot permetre.
    Sortosament sempre ens podem enredar en nous cabells, en noves ànimes, en noves mirades, en noves postes de sol de color caramel de fira artesanal.

    Petons!!!!!!!

    Lí-di-a

  • Molt agraït[Ofensiu]
    matràfola | 24-09-2014 | Valoració: 10

    M'ha alegrat molt que empressis part del teu temps en llegir el que escric.
    Et volia comentar que, per a mi, les valoracions que ens donem no serveixen per a molt.
    Molts poemes que escric em semblen molt bons, perquè si no ja no els escric, però al cap del temps em fan vergonya i els tiraria a la brossa, heheheh.
    Solament dono valoracions als que em semblen bons, no ha faig mai als que no m'agraden.
    La darrera estrofa del poema "sempre" és de veritat. Tracta sobre el meu pare, que és mort. Però aviat en publicaré algunes sobre ell que et llevaran "el mal gust de boca" de la darrera estrofa, hehe.
    Bé, només em falta presentar-me un poc:
    Vaig començar a escriure a Internet a una pàgina en castellà, a la qual penjava els escrits en les dues llengües. Allà vaig conèixer a Milana (sa nina dels meus ulls) i a Gabriel M (escriptor únic en la seva espècie).
    Soc home (malgrat el nick) casat amb tres fills, vaig néixer a Amposta a casa els meus pares i visc al mateix poble.
    Diuen de mi que puc ser el més bèstia i sentimental a la vegada. No sé si és bo o dolent.
    I fins aquí.
    M'ha entusiasmat molt el caliu amb el que m'has rebut, per això intentaré no perdre el contacte amb tu.

    Salut i una abraçada

  • Un crit d'enyor[Ofensiu]
    brins | 23-09-2014 | Valoració: 10

    Un bell poema que és crit i lament

    Un bell poema que deixa palès en cada un dels seus versos la tristesa del present i l'enyor d'un passat que costa oblidar. Et felicito per haver sabut expressar tan bé els teus sentiments, Analls, i desitjo que la vida t'atorgui ben aviat tota la felicitat que mereixes.

    Aprofito per agrair-te els comentaris que m'has escrit; són sensibles i molt humans. Moltes gràcies!!!

    Pilar

  • fotudament[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 23-09-2014 | Valoració: 10

    Un poema fotudament magnífic. Has deixat anar el que sents, has descrit el teu interior, has deixat córrer la tinta que et vessa dels dits i segur, segur que després d'escriure aquest poema t'has trobat millor, oi? El temps fotut és capaç de fer-nos treure frases magnífiques. Deixa't anar i no paris d'escriure! Endavant, força i una abraçada.

    Aleix

  • salut Annalls[Ofensiu]
    matràfola | 23-09-2014 | Valoració: 9

    Una composició atractiva, ens brindes.
    I ho percebo tot molt lligat.
    Voldria afegir, amb tota humilitat, que assenteixo amb Averrois.
    Crec que el teu poema hagués guanyat molta més força substituint els
    "t'has oblidat" per uns "encara penso amb tu" o "encara et recordo".
    La veritat és que tots tendim a reclamar als demés i, la solució la tenim a dintre.
    Hem d'anar a buscar allò que volem. I costa moltíssim. Ho sé.
    He gaudit llegint-te i, ja et dic: amb tota humilitat (no tinc per costum fer aquest tipus de comentaris).

    salut i una abraçada

  • Moltes...[Ofensiu]
    AVERROIS | 23-09-2014 | Valoració: 10

    ...vegades el millor és escriure, com has fet, un poema expressant el que sents. Potser seria millor una cosa més intima, tan sols per tu i treient la rábia i descarregant el sentiment de impotencia. Llavors agafar el poema llegir-lo i que el foc deixi tan sols les cendres. La vida continua i si l'altra persona no té l'esma de continuar, el millor és "borrón y cuenta nueva"
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.9

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.