MADURANT

Un relat de: URGELL
Milers de contrallums han activat els tanins i han forjat els aromes.

I tu t’hi atanses amb la delicadesa de les deesses, els acarones d’un a un, amb la subtilesa dels no mortals i els fas esclatar amb l’esguard... I els penses i els sents madurs i els imagines delectant-te!

I jo veig com t'hi atanses amb la delicadesa de les deesses, els acarones d’un a un, amb la subtilesa dels no mortals, i així els imagino a recer dels teus dits: madurs, voluptuosos, esclatant-te a la boca i escampant suc i dolçor pels teus llavis ardents.

Perquè milers de contrallums han activat els tanins i han forjat els aromes d’aquests, els raïms de les nostres vinyes.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

URGELL

7 Relats

9 Comentaris

3200 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Actualment, jubilada, deixo el poble que m'ha acollit durant 16 anys i 5 mesos: Verdú (l'Urgell). Ara la vida ens porta a retornar a la casa familar, a posar a prova la nostra resistència davant de les presses, els cotxes, les indústries. La vida, que ja hem vist que mai se'ns mostra estàtica, ens porta a retrobar nous accents. Mai no podré oblidar com s'ha enriquit la meva vida durant aquests anys; marxo replena de paraules noves, de paisatges amplis i canviants, de moltes amigues i amics....

La meva professió, l'administració, d'estudis socials i amb una passió pel
camp, la literatura, el cinema i la fotografia.