EL PRESENT

Un relat de: URGELL
Les mans, instruïdes i avesades van llevant rínxols daurats al bocí de fusta. Al mateix ritme sincopat: el so de la màquina i el batec del meu cor. A un altre ritme més virtuós: els encenalls i la pols aromatitzada.
Un cop acabada de tornejar, ella talla el cordó umbilical que uneix la baldufa, perfecte, amb la fusta sobrant. S’acarona el ventre on reposa el petit Nil, alça la vista i m’ofereix el present a mi.
Ella, li regala la mestria i l’art, jo la custòdia del primer present de la seva mare!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

URGELL

7 Relats

9 Comentaris

3211 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Actualment, jubilada, deixo el poble que m'ha acollit durant 16 anys i 5 mesos: Verdú (l'Urgell). Ara la vida ens porta a retornar a la casa familar, a posar a prova la nostra resistència davant de les presses, els cotxes, les indústries. La vida, que ja hem vist que mai se'ns mostra estàtica, ens porta a retrobar nous accents. Mai no podré oblidar com s'ha enriquit la meva vida durant aquests anys; marxo replena de paraules noves, de paisatges amplis i canviants, de moltes amigues i amics....

La meva professió, l'administració, d'estudis socials i amb una passió pel
camp, la literatura, el cinema i la fotografia.