Lluita

Un relat de: Queca

Pel que creus, pel que sents.
Pel que penses, pel que vols.

Fes-ho pensant en tu, en ningú més.
Fes-ho per tu, per ningú més.

Has de ser tu mateix, i no pensar en el què diran, en falses expectatives, en un fals camí. Has de seguir el teu, tu decideixes, ningú més. No has de permetre que els altres triïn per tu.

Lluita, sé que no serà fàcil.
Tan sols és voler-ho.
El temps passa, i passa per a tots.
Desperta. Sigues sincer amb tu mateix.
Què és el que vols?
Què vols aconseguir?
Lluita per fer-ho realitat.

Lluita, i somriu. Tot anirà bé. Aquest és el secret: la vida hi és, però no hi serà sempre. Alça la mà, somriu i agafa el que vols. No pensis en el que esperen de tu. Familiars, amics, mestres, parella... Han de ser-hi per fer-te costat, no per guiar-te la mà. Si necessites ajuda demana-ho! Estic segura que algú t'acostarà una escala, jo mateixa, amor.

Jo tan sols vull que siguis feliç. Més ben igual si amb carrera universitària o no. Sigues fidel a tu mateix. I si les coses van maldades, jo t'oferiré la meva protecció, sempre tindràs un lloc on poder refugiar-te per recuperar les forces i tornar a la lluita.

No demanis miracles. Rebràs cops, però no espero pas que t'arronsis. Has de lluitar nin, ningú ho pot fer per tu. Ja saps que jo lluitaré, però lluitaré amb tu. No em demanis que t'arrossegui. Sé que podràs. Sé que ho faràs. Lluita, lluita, lluita, i respira.

Agafa aire i planta cara a qui s'interposi. Tu sol pots vèncer tots els obstacles, tan sols t'ho has de proposar. No esperis feines fàcils, hauràs de suar, però quan arribis allà on vols, veuràs que va valdre la pena.

Estigues tranquil, no hauràs de recórrer el camí tot sol. Acompanya't de l'alegria, d'una bona companyia, d'il·lusions, de valor, de somriures, de petons. Hi seré, nin. No t'amoïnis.

Sigues valent i lluita. No et conformis am el que t'ofereixen. Tu vals molt amor, no permetis mai que et facin creure el contrari. Ets el millor que m'ha passat, i jo només vull que visquis la teva pròpia vida, la que tu has decidit i planejat, i vull que ho facis rient. Sempre rient. Els somriures i les rialles són la millor medicina i la millor teràpia. Fan que els pulmons s'omplin d'aire, i et donen les forces necessàries per saltar, i amb una miqueta de voluntat, per volar.

Tu tries. Tu decideixes. Tu esculls. Tu manes.

Comentaris

  • m'agrades[Ofensiu]
    gypsy | 26-07-2006 | Valoració: 10


    tu i el teu esperit.

    gypsy

  • Som nosaltres i ningú més[Ofensiu]
    helena | 04-05-2006 | Valoració: 10


    M'encanta aquesta apología a la individualitat i al conreu de la força interior, que pot fer que la nostra vida sigui gris i mediocre o fantàstica i plena en cada instant.
    Depén només de nosaltres.


    helena

  • hi ha força[Ofensiu]
    jaumesb | 04-05-2006 | Valoració: 10

    i vida
    en el teu relat


    moltes gràcies

  • jaumesb | 03-05-2006 | Valoració: 10

    sort

  • quina meravella Queca![Ofensiu]
    llu6na6 | 21-04-2006 | Valoració: 10

    Tota tu volcada en aquestes paraules. Tota tu! Tota la teva llum, tota la teva joia, tota la teva FORÇA!

    Quina alegeia llegir-te. Tota la vida floreix en tu, en el teu somrís, en la teva mirada, en la teva generosa comprensió, en la teva sorprenent capacitat d'ESTIMAR.

    Oh Queca! Quina sort saber que existeixes i que el mon amb tu, té una llum nova, diferent, única.

    gràcies per tot el que em dius. Gràcies per desenvolupar els teus dons que són les joies d'un tresor que MAI ningú, enlloc, et podrà prendre.

    una abraçada!

  • És aixó companya[Ofensiu]
    roda03 | 21-04-2006 | Valoració: 10

    Hola Queca,
    He llegit el teu relat ple de lluita i de convicció. El veritable fi de cadascú de nosaltres és sens dubte el descobriment de nosaltres mateixos, del jo més profund i fràgil, i, sobretot, del nostre interior. L'enigma més gran de nosaltres mateixos és en el nostre interior i en la mesura que siguem capaços de desenvolupar-lo ens creixerà la capacitat d'entendre moltes coses i sobretot ens minvaran les precoucpacions banals i urbanites. Qualsevol comentari que ens pessava un munt, passarà a ésser efímer. Tens molta raó, però sé del cert que per aconseguir un petit creixement, i sé de què et parlo, s'ha de treballar cada dia i no val a badar.
    Brindo per haver-te connegut i et seguiré llegint. Brindo per la teva claretat i perquè mantinguis viva la flama de l'amor,
    Roda03

  • per ultim...[Ofensiu]
    nyitus | 14-04-2006 | Valoració: 10

    ja as vist que no he pogut esperar a que sigui de dia, se m'estan tancan els ulls, pero tan se mendona.
    TU ETS EL MILLO QUE TINC!!

  • només jo puc decidir...[Ofensiu]
    nyitus | 14-04-2006 | Valoració: 10

    tens tota las rao, he e fer el que a mi m'agradi, em vingui de gust i tan se me'n dona el que diguin els demés, tansols vull acabar així que auria agut d'acavar fa dos anys, acabar-ho i fe el que de veritat m'agrada. No tiin excusa pel que he fet fins ara, peró si pensem en el que dira la gen... que diran de la meva situació, és patetica, jo me'n dono compte, pero no se posar-hi remei, si sé, pero em fa mandra. Si decepciono a algú, ho sento, no és la meva intenció, pero ja que he deixat escapar dos anys, aprofitaré aquests dos mesos que queden i intentare que siguin el més fructífers possibles.
    T'ESTIMO!!!!!!!!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193171 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".