Les mans dins les butxaques

Un relat de: Arnau

Jo també he estat sol moltes vegades. Ja sé que no em creuràs, però jo també he estat així. No em miris així, que em poses trist, i em treuràs les ganes de fer-te sentir millor.

Saps què feia, jo? Sortia al carrer a passar una miqueta de fred, a entendre que em preocupava més enfonsar les mans a les butxaques que tenir les coses clares al cap. Quan estàs sol només penses en tu i en la gent que no tens a prop; és clar que portes aquesta cara. Si saps que ploraràs, no et pintis els ulls. A veure, no et moguis que et trec aquests riuets negres.

Així millor; ja tens una mica de cara. Ara somriu, si us plau. Què vols? Vols que et faci el sopar? Et puc fer una macedònia o un platet calent, si vols. No miris a terra, va. Amb què t'enfrontaràs si no li dónes la cara? Au, que et faig al sopar. I tu, mentrestant, surt una estona al carrer, que arronsis una mica les espatlles i enfonsis les mans dins les butxaques.

Comentaris

  • Molt maco[Ofensiu]
    jOaneTa | 16-12-2006 | Valoració: 10

    A vegades és el millor, sortir al carrer i ficar les mans dins les butxaques i més si tens algú a casa que t'espera per llevar-te aquells riuets negres.
    Un petó.

    jOaneTa

  • la senzillesa a cops la millor màgia...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 11-12-2006 | Valoració: 10

    dolç i molt simple, però acariciant l'ànima!
    els millors mots, sempre son dedicats!
    m'ha agradat!

    besos!!

  • M'agrada[Ofensiu]
    Massagran | 11-12-2006 | Valoració: 7

    Doncs se m'ha posat la pell de gallina. M'agrada com has descrit en quatre linies: La sensació, el consol, la qüotidianitat i l'amistat.

    Escriu més.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Arnau

10 Relats

22 Comentaris

11103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
Vaig néixer el setembre del vuitanta-set a Vilassar de Mar, però no hi he viscut mai. M'agrada més el cine que la literatura, i més la música que les lletres de les cançons, però tot i això, escric quasi cada dia.

Si voleu res, sóc a 20deabril@gmail.com