Alguna cosa calenta

Un relat de: Arnau

No tens fred? Tens mala cara. Portes una setmana treballan, no m'estranya. Deixa aquest ordinador. Seu, et faré alguna cosa calenta. No hauries de treballar tant. Quant temps fa que no t'atures? Segur que t'has oblidat que encara no s'han extingit les papallones. Si, ja sé que no hi vols gaire sal. Això és culpa de les barretes energètiques; hauries de menjar més verdura. No te n'adones? Mira què estàs fent. Si no t'atures ho aniràs perdent tot. Quant fa que no truques el teu germà? Segles.

Avui anem a la platja, que et toqui l'aire i deixis d'estar rodejat de radiacions. No em val l'excusa que tens feina; ja la faràs. Si no tens moments per anar a la platja, això és que t'exploten. Sí, no em miris així. Tu em diries el mateix. És dur, però en algun moment havia de deixar-t'ho anar. Què faríem sense bronques així? Bé, ja m'entens.

Té, això ja està; vigila, que crema. Ara dorm una mica, que jo vigilo que no se't destapin els peus.

Comentaris

  • Un estil jove.[Ofensiu]
    vaixellnou9 | 13-02-2009 | Valoració: 10

    Sóc nova lectora i jove per tant m'agrada el teu estil directe. Felicitats

  • Un estil jove.[Ofensiu]
    vaixellnou9 | 13-02-2009 | Valoració: 10

    Sóc nova lectora i jove per tant m'agrada el teu estil directe. Felicitats

  • no estic inspirada per un titol....[Ofensiu]
    nimfa19 | 24-07-2007 | Valoració: 8

    llegint dos dels teus escrits m'ha agaradat notar la calidesa, la marea que tens de mostrar la tranquilitat i com fas que les coses que moltes vegades ens ocupen masses hores acabin semblant coses insignificants dins d'aquest món tan gran. m'han encantat

  • descans..[Ofensiu]
    bruixeta_lila | 27-03-2007 | Valoració: 9

    molt ben redactat.. molt ben escrit ^^

    unes hores de platja.. sols per desconectar una mica de tanta feina.. les onades.. la brisa.. i deixar de pensar per uns moments..
    Sentir-se lliure, flotar.. notar l'aigua als peus, sense preocupacions.. un somni.. un desitj.
    Massa gent fa que això sigui només un desitj.. fruit d'una realitat inexisten.. massa hores de feina, tancat.. una llum.. i un vell ordinador.

    Passiu bé.

    Petons.*

  • algú que et cuidi en moments així....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 04-02-2007 | Valoració: 10

    m'encanta, les ordres, la explicació, com és suament narrat... segur que tots ho necessitem, un dia, uns braços i uns somnis. encantada de llegir-te !!!
    un petonet de vidre!.... el títol encertat, una sopeta o infusió ;)!

  • Tots hauríem de tenir alguna [Ofensiu]
    GTallaferro | 30-12-2006 | Valoració: 7

    persona al nostre costat que ens fes aturar el ritme frenètic de feina i obligacions que ens imposa aquesta absurda societat occidental...
    M'ha agradat el teu relat, sobretot la frase -segur que t'has oblidat que encara no s'han estingit les papallones-. De fet, veure com en vola una és un plaer súper relaxant...

Valoració mitja: 9

l´Autor

Arnau

10 Relats

22 Comentaris

11118 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
Vaig néixer el setembre del vuitanta-set a Vilassar de Mar, però no hi he viscut mai. M'agrada més el cine que la literatura, i més la música que les lletres de les cançons, però tot i això, escric quasi cada dia.

Si voleu res, sóc a 20deabril@gmail.com