L'Arnau i el Francesc 7. L'impacte d'una cara bonica

Un relat de: Vicenç Bacardit i Garcia

L'impacte d'una cara bonica

-Però aquell tio de què va? -va preguntar el Francesc, referint-se lògicament al Sr. Rodríguez.
-No ho sé, però es pensa que és el rei del món, o algo així -va reflexionar l'Arnau.
-No m'ha caigut bé. És un xulo!
-Sí, va de sobrat!
-Però no parlem d'aquestes coses, que em poso de mala llet -va seguir el Francesc-. Estava bona, eh? la Cristina aquella!
-Joder, amb la tia! -va sospirar l'altre profundament, imaginant alguna exuberant part de l'anatomia de la noia-. Si que estava bona, sí.
-Ooooh, la Deessa de les Hamburgueses! -va sospirar també-. Mmmhh!!
-Tio, tinc ganes que arribi el divendres per tornar-la a veure -va confessar sincerament l'Arnau.
-Vaya, i jo! -va replicar el Francesc.
-Ei, que la podrem veure abans de divendres!
-Sí? -va preguntar sorprès-. Quan?
-Demà mateix! -va explicar l'Arnau-. No hem de passar-nos-hi a buscar els uniformes? Doncs ja la veurem demà.
-Sí, tio! Que bé!
-Doncs quedem demà a les cinc i hi anem? -va proposar, obrint la porta de l'escala.
-Sí, per mi bé -va acceptar, entrant a l'edifici.
Van avisar l'ascensor per pujar els tres pisos que els separaven de les seves respectives vivendes (contant l'entresol, no penseu que m'he despistat) i van acomiadar-se fins l'endemà, que seria un gran dia: obtindrien per fi l'esperat uniforme que els convertiria en lligons i, el més important, tornarien a veure la Cristina, la Deessa de les Hamburgueses.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Vicenç Bacardit i Garcia

Vicenç Bacardit i Garcia

55 Relats

20 Comentaris

58393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Vaig nèixer el 1980 a Sabadell, tot i que visc a Igualada des dels tres dies d'edat.
Només he guanyat un parell de cops els jocs florals de l'institut, però espero tenir una mica més d'èxit en el futur amb les meves novel·les, els meus relats i les meves... paranoies. Bé, com a mínim, a veure si m'hi poso una mica més que fins ara.