La platja

Un relat de: Ullsblaus1

LA PLATJA

A la platja vaig arrivar
tot estava molt calmat
Sinó fos per mi,
res no hi hauria allí.
L'aigua era dolça,
que extrany però quina bona estona.
Silenci, nomès
fins que arrivàren els turistes.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Marc...[Ofensiu]
    MarBlava | 18-08-2008 | Valoració: 10

    després d'haver llegit i comentat gairebé tots els teus relats he vingut a veure aquesta primera poesia que vas escriure ja fa un temps...quina diferència!
    La poesia per ser de les primeres i tenir dotze anys està prou bé, l'únic que falla una miqueta és el final, però la verita és que has tingut una evolució molt ràpida i ara les teves poesies són maquíssimes...em fas molta enveja!

    Felicitats per aquest gust per l'escriptura i endavant!

    Un petonet de tot cor...
    MarBlava

  • Si em permets una recomanació:[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 03-08-2008

    no et disculpis per tenir tretze anys, la teva poesia està prou bé (millor que d'altres que podem llegir en aquesta web) tal i com és.

    Què podria estar millor? Evidentment. Tot allò que escrivim sempre pot estar millor, però per fer-ho i tenim que aplicar temps (anys, molts), pràctica (escriure una vegada i una altre) i lectures (tantes com puguis).

    El teu és un bon principi. Et queden encara moltes lletres per endavant, així que ànims i a seguir escrivint!

  • que bonic![Ofensiu]
    ixnuir | 28-01-2008 | Valoració: 9

    i només tens dotze anys tu???
    doncs segueix perquè aquest poema està molt pero que molt bé :-)

    m'has fet sentir talment com si estigués en aquesta platja... llàstima dels turistes, no?

    et seguiré llegint

    ixnuir

  • No et desanimis[Ofensiu]
    JOANPG | 27-01-2008

    Hi ha una dita molt coneguda, que tu tot i ser un nen, la deus coniexer: El Diable sap més per vell que per diable.

    Segueix escribint, esforçat a obrir la teva gran imaginació com ho vas fer en el teu primer relat, i ben aviat hi aniras entran en el dificil art d'escriure, sobretot poesia.

    Espero nous escrits teus.

    Una forta encaixada de Joan.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82209 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats