La passió moldava (part VI)

Un relat de: Doctor Jeep

L'endemà, vaig quedar amb la Katja a la cafeteria del restaurant de l'unic hotel de categoria que hi ha a la ciutat. Després d'un suís amb melindros, vam agafar el meu cotxe i van prendre l'autopista.
-On anem? -li vaig preguntar?
-A la ciutat. A conèixer el meu pare, li he parlat de tu i vol conèixer-te -respongué ella mig misteriosa.
Ens dirigirem a la gran ciutat. Els seus pares vivien en una torre a la part alta, en una zona gens barata i que em va fer sospitar que la seva ocupació actual no podia considerar-se dintre dels límits del que entenem per normal.
No conec gaires immigrants que visquin en un palauet del s. XVIII envoltats de jardins amb fonts i un petit estany.
-És aqui Katja? -vaig preguntar-li entre estranyat i neguitós?
Una gran portalada de forja s'obria davant un camí amb roure a banda i banda com si talment es tractès d'una mansió victoriana.
Jo tenia el cotxe amb punt mort i quan la porta es va acabar d'obrir, li vaig dir a ella:
-Mira Katja, potser que tornem en un altre moment.
-Res de res -replicà- ara ja som aquí.
La veritat es que no m'agradava el caire que estava agafant aquella relació i, el que més m'inquietava era perquè em volia conèixer a mi aquell home.
Vaig posar primera i vam recórrer els escassos cinquanta metres des de la porta fins a la placeta de davant la casa.
En aquell moment va obrir-se la porta principal, i va sortir el seu pare.
Era un home rude i musculós, d'uns cinquanta i escaig anys, alt, molt alt, devia fer mes de metre noranta. Però el que més em va impactar va ser la seva complexió, era enorme. Feia una esquena com l'armari de la meva habitació i un coll amb uns plecs que se li arrugaven quan el movia. Els seus braços eren gruixuts com les meves cames, i tenia uns ulls blaus que de tant clars i brillants intimidaven.
-Encantat senyor. Em dic Robert -vaig dir-li tot estrenyent-li la mà.
-Mucho gusto, mi nombre es Valeriu. Bienvenido a mi casa! -em deia mirant-me fixament als ulls mentre em xocava la mà tot trencant-me els dits de l'apretada.
Tot seguit varem entrar dins al hall.
Continuarà...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer