LA NOIA DE LA NETEJA

Un relat de: Ros Martí
LA NOIA DE LA NETEJA

“Algú em va dir que encara m'estimaves" Carla Bruni.

Però el destí restava escrit en el full del cluc dels teus ulls i l'Artur no va saber llegir-lo. Arribares de bon matí, aquell dia, i el suau murmuri de l'aire acompanyava el vol de les teves faldilles sota la llinda de la porta en entrar. Et descalçares i un tomàquet minúscul a les mitges deixava escapar la punta esmolada d'una ungla. Riguéreu. El te era dolç i el toc de les gotes de rom afegia riallades espasmòdiques a la conversa. El primer bes tingué gust de melassa i el frec dels vestits deixats anar moria damunt del parquet en una flonja carícia. Digueres que volies, desitjaves, cavalcar-lo i s'estirà enmig del llit penis enlaire mentre et masegava els pits i l'esguard se li fonia sostre enllà. El capçal fou, a la fi, l'amagatall perfecte de la teva venjança. L'Artur mai no pogué imaginar la sensació de la fulla enfonsant-se-li al cor quan una potent ejaculació t'esquitxava el rostre mentre somreies amb una ganyota de satisfacció i de fàstic. La moia de la neteja venia a les tres...

Comentaris

  • Bona vesprada Ros Martí. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-05-2022

    Et comente que els dos últims poemes editats per mi, encara no me l'has llegit i són molt interessants. A més hui edite el relat per al concurs de A. R. C.
    Gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Cordialment.

  • Bona vesprada Ros Martí. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-05-2022

    Et comente que els dos últims poemes editats per mi, encara no me l'has llegit i són molt interessants. A més hui edite el relat per al concurs de A. R. C.
    Gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Cordialment.

  • Amb un primer bes: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-04-2022 | Valoració: 10


    Segur que l'haurien de netejar l'ejaculació de l'Artur. Molt bon plantejament d'aquest relat, sobre Carla Bruni.
    Interessant de principi a la fi.
    Enhorabona.
    En tinc un nou relat editat. Quan passes a la meua pàgina, de seguida ho veuràs.
    Gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Cordialment.

l´Autor

Foto de perfil de Ros Martí

Ros Martí

69 Relats

164 Comentaris

19758 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Travesso de tornada el pont de les estrelles.

Tots els meus relats, poemes i cabòries a celesti1462.blogspot.com.es

També el meu e-book RELATS FUGISSERS, disponible a Amazon per a qualsevol dispositiu. Va, que costa menys que un esmorzar...