La mort del Mar

Un relat de: Arxiax

L'escuma banya la ribera del mar, l'omple de rieretes espontànies i gotetes alegres que juguen i salten entre els dits dels meus peus. No saben res, ni volen saber-ho, elles són felices jugant entre els dits dels meus peus, humitejant-los i refredant-los. Juguen també amb la sorra, però aquest jo mai té un final feliç: sempre acaben, sobre els peus o la sorra, agonitzant, esvaïnt-se i assecant-se.
Pobres gotes! Ni plorar no saben. Ni per plorar tenen temps, ni per plorar les germanes que moren abans que elles, una punta precisa d'instant abans que elles..
Però cada gota viu, abans de morir, i el mar sembla burlar-se d'aquesta vida curta i humida, onejant, que neix i mor als seus cabells.

Comentaris

  • Feia dies...[Ofensiu]
    Equinozio | 15-01-2006

    ... que no et llegia. I aquest és el que m'ha agradat més. Aquest instant de les gotes, que neixen i moren.

    un abraçada

    Equinozio

l´Autor

Foto de perfil de Arxiax

Arxiax

63 Relats

90 Comentaris

70237 Lectures

Valoració de l'autor: 9.03

Biografia:
Vaig néixer el 88. Sempre m'ha agradat escriure, no sé exactament perquè. De fet, potser mai m'ha passat res digne de ser escrit, però he estimat, he oblidat, he sentit... I amb això jo ja en tinc prou.

I look up in my inwards eye
which is the bliss of solitude....



Nota: Hi ha algú que comenta relats en nom meu.... em sap greu si us ofèn