La màgia del desencís

Un relat de: gypsy

Miro enrere, veig el teu rostre devastat per la llum de cada dia viscut a cremadent, em retorna dins la retina de la capsa dels records. Potser és per això que ara crec en la màgia del desencís i la solitud. El teu somriure encara transita pels meus camins. Vaig estimar-te fins que el destí va bastir una barrera de silenci entre nosaltres. Des de la ceguesa i la mudesa de la teva absència, segueixo lluitant per no perdre cap engruna de l'home extraordinari que vas ésser. Escric aquests mots humils per quan l'oblit se m'atansi amb suavitat, i esborri l'ofrena d'amor que un dia vaig heretar de les teves mans.



gypsy

Comentaris

  • Quina preciositat![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 21-05-2011 | Valoració: 10

    No entenc com no l'havia comentat.
    Traspua tot ell tant d'amor, tanta tendresa i enyor! Amb valentia però,enfoques un futur que saps será dur , curull d'absència.
    Un petonás, Mariona.

  • Guau![Ofensiu]
    nuriagau | 20-04-2011

    Deixo aquest comentari per deixar constància que segueixo admirant la teva capacitat per escriure textos breus escrits amb una prosa poètica esplèndida que s’han de llegir amb el cor.

    Ens seguirem llegint,

    Núria

  • Tota una prosa poètica plena de[Ofensiu]
    Romy Ros | 27-07-2010 | Valoració: 10

    tristesa , enyor i a la vegada, valentia per tal de saber oblidar amb molta dignitat. Al menys tot això és el que m'ha inspirat a mi el teu text. Un plaer llegir-te.

  • Hi ha...[Ofensiu]
    natasha | 25-07-2010

    ... coses que mai s'obliden, d'altres que es trenquen per anar cap a millor (i intentar no patir)...
    Sensacions d'allò viscut explicades amb subtilesa, estil i serenitat.
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

451085 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu