La lliçó especial d'un llapis

Un relat de: Àlex Casanovas Boada

·Un fabricant de llapis, va prendre un dia un llapis que havia fabricat especialment, per a un dels dibuixants més importants de tot el País, però just abans de ficar-lo en el seu estoig, li va donar uns consells. Li va dir, - Escolta el que et vaig a dir i no ho oblidis mai: Hi ha 5 coses que deus saber abans que t'enviï a la teva destinació. I recorda-les sempre si vols estar a l'altura del personatge per al qual has estat fabricat. Les 5 coses són les següents: 1- Sempre faràs coses meravelloses, però solament si et deixes sostenir i guiar per la mà d'ell... 2- Experimentaràs el dolor en algunes ocasions que et treguin punta, però serà necessari perquè cada vegada dibuixis millor... 3- Tindràs errors, però tindràs un esborrany per a corregir-los tots... 4- La part més important de tu és la qual duus dintre, no la destrueixis fent mal ús d'ella... 5- En qualsevol superfície que siguis usat, deixaràs la teva marca. No importen les circumstàncies o les condicions, que siguis utilitzat; no et resisteixis, es dòcil en les mans de l'artista, i amb la teva petjada col·laboraràs en la seva glòria. El llapis mentre es deixava introduir dintre del seu preciós estoig, li va prometre recordar sempre aquestes 5 coses i li va assegurar que tenia un ferm propòsit en el seu cor de ser útil. Ara podríem posar-nos nosaltres en el lloc del llapis i deixar ressonar aquests 5 consells en el nostre cor... 1- Sempre faràs coses grans per Déu, si et deixes sostenir per la seva mà i guiar pel seu Esperit... 2- Experimentaràs el dolor en algunes ocasions de les lluites i *tribulaciones, però serà necessari perquè siguis més fort i valent cada vegada i et mantinguis més fidel i unit a Ell... 3- Tindràs errors, però tindràs humiltat per a corregir-los tots i créixer per mitjà d'ells... 4- La part més important de tu és la qual duus dintre del cor, no l'espatllis .. 5- En qualsevol superfície que caminis, hauràs de deixar la teva marca. No importen les circumstàncies o les condicions, deuràs continuar servint a Déu a cada moment , com i on El vulgui, amb obediència i humilitat i sol per a la seva Glòria. Recorda sempre, que servir a Déu és un dels privilegis més bells que té el creient. Hem estat creats per a ESTIMAR-LO, ADORAR-LO i SERVIR-LO. I que Déu va voler i va fer a l'home cooperador de la seva Creació, de la seva Obra i que Déu compte amb nosaltres, amb la nostra col·laboració en l'extensió del seu Regne... Però de nosaltres depèn el com ho fem...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer