La gent de la selva no vol anar a la ciutat

Un relat de: cabroneta

El consumeix la terra. El cor se li encongeix i se li omple d'aigua dolça. S'adormi recollit amb lianes i la nana té só de cascada. Somriu. Bones nones tinguis, infant de la selva. Clou els ulls. El cel estrellat desapareix. La fullaraca es mou. Avantpassats en forma de gotes d'aigua. Un, dos, tres. Escriu la vida, la misèria i la contaminació als troncs dels arbres. Treballa dues hores. La resta és festa. És mentida que la gent de la selva vol anar a la ciutat. No, non, not, nicht, pas, ñao, ez. Mou el cap, sua la criatura. Cau, cau la gota, cau la gota de suo a la terra. Bufa el foc de la destrucció. Sua per no plorar. Llegeix per no escriure. Parla per no escoltar. Mort de fàstic i pudor. El nostra petit infant de la selva té asma pel fum de la ciutat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

cabroneta

13 Relats

10 Comentaris

16842 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Vaig néixer i el món ja em donava l'esquena. El primer que va tocar terra nova fou el cul. En aquell moment no ho sabia, però el meu cul tindria rellevància política i, sobretot, social. De fet, agafaria més protagonisme que l'ésser sencer. Seria un cul amb personalitat, d'aquells durs, rodons i que sobresurten, bufo i mal parit, alegre i dolorós. Un cul que em portaria més d'un mal d'esquena i de cap.