La estrangera

Un relat de: Senshi

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Desprès del follon que va tenir amb la Loli a causa de la seva cangur, finalment havia aconseguit de calmar-la i les coses estaven mes tranquil·les. Aquest cap de setmana, però, tornava a estar neguitós.
Acabava de sortir del cinema feia uns minuts. No es va recordar d'anar al lavabo i ara tenia unes ganes terribles d'anar-hi. La pel.licula no havia estat pas res del altre mon, però l'havia posat calent i això feia que no es sentis gens a gust... i si i afegia que ja feia dos mesos que dormia sol, encara el neguitejava mes.
Mirava a tots els costats, a fi de no perdre detall de totes les dones que passaven pel carrer. Una de les seves especialitats, eren les cames, no hi havia res que li crides mes l'atenció que unes cames... les veia encara que no mires... i si a la segona ullada veia que portaven mitges, les resseguia de dalt a baix. De tant en tant, es trobava amb unes cames tan llargues, que les mitges no tenien prou per cobrir les cuixes...i si al cap d'amunt de les mitges hi havia una minifaldilla, això ja era massa... Mirava encantat el seu dolç balanceig fins que es perdien de vista... No importava gaire si eren molt primes o be una mica tortes, el que valia era que sortissin de sota aquella mini, quan mes curteta millor... ja tenia prou per somniar una bona estona amb el que ell faria si pogués tenir-les al seu abast. De vegades alguna d'aquelles dones de fantasia, portava a mes a mes al cap d'avall d'aquells pilars prodigiosos unes sabates negres amb un taló d'agulla llarguissim!! Això si que ja era massa...podria agafar el cartell de 10 i penja'l al vell mig del lloc on tan perfectes cuixes s'unien amb la resta del cos...

La gran majoria d'aquelles meravelles però, de ben segur que portaven pantys i això li treia una mica d'encant, però com que no es veia, li era igual... Totes tret d'una que va veure un dia, mentre prenia un cafè a la barra d'un bar... va creuar les cames i li va deixar veure ben be tres centímetres d'una pell blanquissima...inmaculada...i a mes un petit troçet d'un liguero!! Ahh... allò si que era un 10...i a mes amb matricula... En aquell moment hagués donat qualsevol cosa per ser un Robert Redford de la vida i acostar-se a ella i enrotllar-se-la, com a les pel.licules...
Peró, es va haver de conformar amb mirar i prou, dons de seguida va sortir del lavabo un James Dean de gairebé dos metres i cara de pocs amics... Aquella nit, però, la va tenir tota l'estona al seus costat... be, mes aviat a sota i a sobre i fent les mes inversemblants proeses... Va ser fantàstic...fins que , en despertar-se, tot es va esvair com el fum... Be...fins i tot somniant era fantàstica...
El cas es que ara, encara estava mes apurat i ja li apretava tot. Havia de trobar un lavabo com fos i de pas també aprofitaria per sopar quelcom.
Quan estava a punt d'entrar en un bar, davant la porta, es va topar amb tres parells d'aquelles meravelloses figures, ben enfundades en unes mitges negres lluents, que encara ressaltaven mes les seves corbes perfectes. Amb una mirada breu va tenir prou per comprovar que les seves propietàries, eren tres esplèndides rosses, a quina mes elegant, les quals, ni hi havia cap dubte que havien passat dels quaranta, però, renoi... que be que els portaven...si el que es veia per fora, era un reflex del que amagava la roba, no tenia cap dubte de que valia la pena de tastar-ho. Peró, el primer es el primer i entrant dins el bar, es va dirigir directament al lavabo, on finalment va poder deixar anar la pressió que duia acumulada.
.- Buff!! Això es millor que un bon orgasme... va murmurar per a ell mateix...
Un cop descansat, va tornar a sortir, però el bar estava tan ple, que va haver de buscar un altre lloc on menjar quelcom. Quan va sortir al carrer, aquelles joies d'abans, ja no hi eren. Va seguir una estona carrer amunt, fins que va trobar una mena de terrasseta amb algunes taules buides.
No tenia gaire gana, per tant, va demanar mecànicament i s'ho va menjar de la mateixa manera. Quan li portaven el cafè, però es va adonar que al seu costat acabaven d'asseure's dues noies, una, be... no era res del altre mon (portava pantalons...) però l'altre lluïa unes mitges negres que es perdien sota la faldilla... A mes, portava una brusa blanca amb volants al coll i als punys que li sobresortien per les mànigues de la jaqueta. De seguida, la noia de les mitges, va creuar les cames, deixant veure encara un troçet mes d'aquella bellesa. Mentre parlava, no deixava de passar-se la ma per damunt les mitges, de dalt a baix, molt suaument, acariciant-se les cames. De tant en tant, deixava anar alguna riallada, llençant el cos cap enrere, deixant que entreveies al vell mig d'un mes que generós escot, uns pits blanc i rodons, plens com una magrana, retinguts amb prou feines per uns sostens amb puntes, del mateix color que les mitges... Això ja era massa... a mes de la pel.licula, ara aquesta visió a tan curta distancia... Sentia com el miraven de reüll, com aquell que no vol la cosa i això encara el feia posar mes nerviós, mentre que a elles semblava divertir-les d'allò mes. Parlaven en veu alta, com si hi hagués molt de soroll al ambient, però estava clar que el que volien, era que ell les sentis.
Ja estava pensant en aixecar-se per dir lis quelcom, quan de sobte, a la taula que hi havia entremig, es van asseure tres noies, que per l'aspecte, devien ser universitàries, o be esnobs, o... que se jo... però la manera de vestir, era molt lluny de poder considerar-se sexi... El cas es que es van posar de manera que ja no podia veure l'altre i com si elles també veiessin que s'havia acabat, van pagar i van marxar des-seguida, sense ni tan sols dirigir-li una mirada...
Com que no tenia res mes que fer, va mirar les tres veïnes, per tal de passar una mica l'estona. Una d'elles, la mes jove-neta, li va cridar l'atenció. Darrera les ulleres que duia, tenia uns ulls vius i clars, que quan es van trobar amb els seus, es va adonar que no podia veure'n el fons... eren com una mar serena, com un llac de pau... com una promesa de somnis eterns... De cos, tampoc estava tan malament, encara que amb la roba que duia, no es podia pas dir que insinues gran cosa...
Estava tan embolicat amb els seus pensaments i tan embadalit amb aquella mirada, que no es va adonar que li estaven dient quelcom des d'el costat. Quan es va girar, es va quedar bocabadat... asseguda a la taula del reco, hi havia una morena llarga com un sant pau, amb minifaldilla i mitges negres... i quina mini!! Els cabells llargs, els llavis vermells encesos i prima com un fideu!!
Peró , d'on havia sortit...? segur que devia venir amb algú... Peró, no... estava sola... però, s'havia dirigit a ell? Dons es veu que si, perquè quan es va girar envers ella, li va tornar a dir quelcom.
.- Do you speak english?
Vaja home... no si... ja seria estrany... ja li semblava que tot no podia anar tan be...
.- No... li va contestar... al moment, però va pensar..com que no? Aleshores de que t'ha servit estudiar tantes vegades?
.-A little... li va dir insegur...
Van començar a xampurrejar una mena de diàleg per besugos, que va donar com a resultat que ella estava sola a Barcelona i el que volia era divertir-se.
Total que oblidant-se de les veïnes i demés, se'n va anar amb aquella mena d'aparició, sense saber ben be cap on tirar...
Cada vegada que paraban a algun local, a prendre quelcom, ella demanava cervesa i al cap d'una estona, no podia parar de riure i de parlar sense cap mena de sentit. Ell ja no l'entenia de res, però era igual, perquè amb aquell monument al costat, no podia pas pensar en res mes que no fossin aquelles cuixes...
No sabia com fer-ho per poder endure-se-la a algun lloc, on poder fer realitat els seus somnis...
Finalment, van acabar en un bar musical, on tocaven musica llatina, i van començar a ballar entremig de la gent. La musica anava fent el seu efecte i juntament amb les cerveses, cada vegada es deixava arrambar mes i això, ja el tenia a cent i ja no podia mes...
Quan van tancar el local a les sis de la matinada, ja l'havia magrejat per tot arreu. Peró el cas es que portava una trompa com un piano i no parava de dir tonteries i riure... Quan va aconseguir d'entendre on era el seu hotel, van dirigirse cap alla amb prou feines, perquè no parava de repenjar-se per tot arreu, cosa que ell aprofitava per començar a prendre les mides d'aquella esplèndida figura, que a mes, no portava ni sostens!!
L'hotel, era en un racó de la Plaça Reial i a aquella hora, encara no hi havia gaire animació...Com va poder, la va pujar fins l'habitació, i en entrar dins, la va deixar caure damunt el llit, que va deixar anar un sorollós gemec de molles. Al menys era un llit de matrimoni...
Ell també havia begut una mica, però encara estava prou calent i sobri com per agafar-la i ficar-se dintre seu.
Sense gaire ajut per part d'ella, la va anar despullant, peça a peça, per quedar-se cada vegada mes bocabadat amb el que veia... uns pits rodons i tendres, però durs com una pedra i uns mugrons, que s'adreçaven cap al sostre com si volguessin tocar-lo. Eren tan grans i foscos, que no se'n va poder estar mes i s'hi va llençar amb la boca oberta i les mans impacients per amassar-los com si d'un motlle de fang es tractes... En aquell moment, va semblar que ella sortia de la seva apatia i abraçant-lo pel cap, li va estrènyer tan fort sobre els seus preciosos melons que va haver de fer una esforç per alliberar-se, ja que amb la teta a la boca, gairebé no podia ni respirar...
Com va poder, li va treure les calces, que ni ho semblaven de petites que eren i posant-se damunt seu, la va fer obrir de cames, per tal de poder tocar-li aquella pelussera tant enrinxolada. Nomes de posar-li la ma a sobre, li va sortir un gemec tan llarg de la gola, que va pensar que s'havia corregut i quan li va palpar la figa, se la va trobar molla com una font. Es va despullar a esgarrapades i en acostar la seva cigala frenètica a aquella figa tan famolenca, gairebé no va tenir t
emps ni de ficar-la dons sense ni adonar-se'n es va vessar dintre seu, descarregant un riu de llet calenta, que va fer que regalimes per tot arreu, cames avall fins a fondre's damunt els llençols. Ella, no havia tingut temps de tornar-se a córrer, però mastegant no se quines paraules, li va agafar la ma i li va fer fregar amunt i avall per una figa, que ara tremolava com una fulla, de desig, fins que en mig d'un altre escara-fall de plaer, es va tornar a vessar com abans, entre els seus dits, que relliscaven entre tanta barreja de fluids de tots dos... La va abraçar, li va acostar els llavis a la seva boca i ficant-li la llengua dins, la va començar a magrejar un altre cop... el cansament però, va poder mes que tots dos, ara i de seguida es van quedar adormits com dues criatures.

No sabia ben be si estava despert, o encara somniava...notava una sensació estranya, com una mena de caparra i la boca pastosa i seca. No es podia moure i això li feia sentir neguit. Poc a poc va aconseguir d'obrir els ulls una mica i li va semblar veure com en un somni borrós que algú es movia per sobre seu. En provar de moure's i no poder, es va despertar del tot. Damunt seu, hi havia aquella bellesa de la nit abans, però ell, estava lligat al llit d'alguna manera. Les mans per sobre el cap, a la capçalera i els peus amb les cames ben obertes i tensades, a les potes del llit.Ella restava asseguda damunt el seu estomac, portant per tota vestimenta, les mitges negres. Se'l mirava amb un somriure sardònic i a les mans portava un tros de tela negre, que anava fent lliscar lentament. Estava tan esverat, que no atinava a articular ni un mot, però...que li havia de dir, si tampoc l'entendria? Quina hora devia ser...? les finestres eren tancades i no entrava ni un fil de llum...va començar a possarse nerviós. Amb el mateix somriure d'abans, es va atansar cap a ell, amb el tros de roba i sense que tingues temps de pensar, li va posar sobre els ulls i li va lligar al clatell. Va apretar tan el nus que fins i tot li feia mal. Va voler dir quelcom , però desseguida va sentir que alguna cosa li tapava la boca... una cosa molt calenta i humida com una boca, però l'inconfusible fortor de la barreja d'esperma i de fluix, li van fer reconèixer desseguida que es tractava d'aquella figa tan sucosa que una estona abans ell mateix havia omplert de llet. Al primer moment, va sentir fins i tot repugnància, però ella es va començar a moure lentament, fregant el clítoris amb el seu nas i ben aviat, l'olor que sentia va ser ben diferent... va començar a moure la llengua amunt i avall d'aquella boca xopa i afamada seguint el seu ritme i ella va reaccionar deseguida, començant a respirar apressadament i a moure's cada vegada mes ràpidament. De tant en tant deixava anar algun gemec i aquella font, cada vegada es vessava mes sobre la seva boca, fins al punt que sentia com les gotes regalimaven per les galtes fent-li pessigolles quan es ajuntaven darrera el clatell. De vegades li grapejava la cigala uns moments, com si volgués assegurar-se que creixia i ell sentia que ja devia tenir una mida prou bona, dons començava a fer-li fins i tot nosa. Cada vegada se la sentia mes gran, i alguna cosa li apretava com si portes posat un condó. Peró, perquè li havia de haver posat un condó, si abans ja ho havien fet a pel? Si, ja sabia que podia enganxar-li qualsevol cosa, però a hores d'ara, estava tan excitat que li importava ben poc el que pogués passar. En aquell moment, nomes dessitjava que li agafes aquella polla adolorida i se la fiques a la boca , en un seixanta nou imparable... però ella seguia tapant-li la boca amb un toll de mel lleugerament salat, mentre amb les mans li agafava el cap i li apretava contra el seu cony.
Gairebé no podia ni respirar i li costava fins i tot de moure la llengua, que desprès de tanta estona, se li començava a adormir. Ella, sortosament, ja estava a punt i finalment es va córrer entre crits i gemecs de tota mena.
-Buff!! Ja era hora... va poder respirar de nou quan li va enretirar la figa de la boca. Li va treure també la vena dels ulls. Desseguida però, la va tornar a fer servir, aquesta vegada , li va ficar les seves calcetes a la boca i el va emmordassar ràpidament.
Això si que el va desconcertar de valent! Nerviós, va provar de deslligar-se però les seves extremitats, entumides per tan llarga estona tenses no li van respondre. La cigala , ara li feia fins i tot mal i l'excitació de un moment abans va desaparèixer, dons li costava fins i tot de respirar per el nas. Li va llençar una mirada suplicant, però ella, ara mes excitada que abans, li va dir quelcom inintel·ligible mentre li passava les mans per els testicles i els hi apretava, per anar a trobar finalment el forat del cul. Va aixecar una mica el cap, i aleshores va veure esgarrifat el perquè li feia tan de mal la seva estimada polla... Aquella meuca li havia ficat fins l'arrel una anella negra de goma, que tenia per objecte de mantenir-li una erecció permanent, encara que hagués desaparegut ja tot rastre de excitació.
Ara si que no les tenia totes... fins i tot estava francament esverat. Que li volia fer? De moment, estava clar que jugar amb ell i la seva preciosa polla, perquè amb una cama a cada banda del seu cos, va començar a introduir-se mil·límetre a mili-metre el inflat tros de carn fins que va desaparèixer completament dins d'aquella figa tan voraç... quan la va tenir tota dins seu, va deixar anar un llarg gemec, que es devia de sentir per tot l'hotel i mirant-se'l d'una manera estranya, es va deixar caure sobre d'ell i agafant-li els mugrons amb les ungles, va començar a moure's deixant que entres i sortís de dins el seu cos. Amb el moviment, s'excitava encara mes, i va començar a pessigar-li els mugrons, cada vegada mes fort, fins que a punt de corres un altre cop, li va clavar les ungles d'una manera tan violenta, que li van tallar la pell com si fossin gavinetes. La reacció d'ell, enmig d'un terrible espasme, va fer que li claves encara mes fort l'entumida cigala, dins aquella figa insaciable, provocant que arrives al clímax entre xiscles i gemecs, caient damunt seu pantejant, rendida...

Es va estar una estona així damunt seu, sense moure's, esgotada... Adol-lorit, esperava que tot s'hagués acabat, i que l'alliberes. No notava ni els braços ni les cames, només sentia que la cigala li coïa intensament i els mugrons, li feien un mal terrible.
Finalment, en aixecar-se, va veure que els seus pits tenien taques de la sang que havia sortit del seus mugrons ferits. Molt lentament, va anar deixant sortir del seu cony una cigala tan gruixuda com abans mentre se'l mirava amb un somriure irònic als llavis. Amb una ultima mirada de dalt a baix, contemplant l'espectacle sobre el llit, va desaparèixer al bany.
Molta estona mes tard, va sortir i vestint-se ràpidament, va fer la maleta i llençant-li un peto des de la porta, li va regalar un "tanks..." abans de marxar.
Mitja hora mes tard, el va trobar una de les assistentes, que horroritzada el va deslligar i va cridar al director del hotel. Aquest li va dir que l'holandesa (vaja...al menys ara sabia d'on era) havia pagat i desaparegut feia una estona i que si volia podia posar una denuncia per el que havia passat.
Avergonyit i adolorit, no va voler saber res mes del assumpte, desapareixent el mes aviat possible d'aquell mal son, repetint-se una i mil vegades que no tornaria mai mes a aquell hotel...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer