La cafeteria

Un relat de: Aza
Arribes i et poses darrera de la barra. Li preguntes al primer, en anglès, que vol. T’ho repeteixes: dos lattes un amb un únic shot i un altre decaff. Grandària? Regular, small, large? Et gires per fer-ho. On han ficat el decaff? I les tisores? Arriba un altre client. Poses les dues tasses sota el sortidor de cafè. Mires la llet, afegeixes una mica més i li preguntes al següent que vol. Capuccino petit. T’ho repeteixes. Per prendre aquí o per portar? Obres el vapor i comences a escalfar la llet, fas una mica d’escuma pel capuccino. Arriba un tercer client. Copeges la gerra contra la taula per llevar-li les bombolles. Poses els dos plats sobre el mostrador. Would u like any muffin? Cookie? Les culleretes! Preguntes que vol el tercer. Un latte regular amb un shot i un decaff. It's £4.40 please. Si necessites sucre està a la teva esquerra. El capuccino amb xocolata per damunt? De seguida vaig a netejar-li la taula, un segon. Agafa el shot que et sobra, tira-ho en l’altra tassa, afegeix xocolata. Mocha amb nata? Small capuccino. Would o like any muffin? Cookie? It's £1.80 please. Arriba un quart client. Si necessites sucre està a la teva esquerra. Pots anar a mirar el bany? M’acaben de dir que no hi ha paper. Love u! Herbal Tea? Tenim diferents! Peppermint, Camomile, Green, Raspberry, Earl Grey... Mocha skimmed milk with whipped cream (¿?¿?¿) Would u like any muffin? Cookie? It's £5 exactly. Prems el botó de l’aigua a la màquina de cafè. Do you have our loyalty card? Poses un plat sobre el mostrador, cullereta. Vols llet amb el Earl Grey? Arriba un grup de set persones. Thank u! Si necessites sucre està a la teva esquerra. Espera! Espera! Aquella dona m'ha demanat que li netegi la taula, fes-li un cop d’ull. La llet calenta o freda?...


Amb això fas £3000 a la setmana dels quals veus poc més d'un 10%...

Comentaris

l´Autor

Aza

7 Relats

12 Comentaris

5887 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80