La bruixa Cuaca i les tres fades

Un relat de: Ari Dekort

Hi havia una vegada tres petites fades que vivien en un palau a prop de Ciutadella de Mar.

Però en aquell poble hi vivia una bruixa molt dolenta. La bruixa es deia Cuaca i volia raptar les tres fades, però les fades en el seu palau havien fet un forat fins la casa de la bruixa, i així quan la Cuaca venia al palau es posaven al forat i no les atrapava mai.

Un dia les fades van anar a fer un vol i van veure la Cuaca que anava al seu palau per raptar-les, i elles van anar cap a casa de la Cuaca, es van posar al forat i van anar cap a casa seva.

Però quan van obrir el forat, la Cuaca estava obrint la porta de casa, les fades ràpid i corrents es van posar dins del forat però la Cuaca va veure com l'última fada s'escapava i hi va voler entrar però com que era tan grassa, s'hi va quedar encallada i allà es va quedar.

Les fades estaven molt contentes.

Van viure bé molts anys. I és que no sempre les petites perden.

fi

Comentaris

  • és veritat...[Ofensiu]
    violetaclara | 15-03-2009 | Valoració: 10

    és veritat, no sempre els petits perden!!! Segueix escrivint Ariadna!! M'ha agradat molt el teu relat!!

    violetaclara

  • ELS DOLENTS NO SE'N SURTEN MAI!...[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 15-02-2009 | Valoració: 10

    Sort en tenen les tres fades que la bruixa esta una mica grassoneta, i si el cul li va quedar encallat a la porta tots hauriem de procurar fer les portes a la nostra mida i així mai, mai, cap bruixa si colaria.

  • Felicitats![Ofensiu]

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • massa curt[Ofensiu]
    Eva Fabrés | 11-01-2009 | Valoració: 8

    Hola!
    Aquest relat esta molt bé, pero crec que hauries de fer una segona part, que a les fades els hi passes una aventura, o que es trobessin a la bruixa en un supermercat
    SEGUEIX ESCRIVINT!!***

  • el trobo divertit.[Ofensiu]
    racso | 24-12-2008 | Valoració: 9


    Es original, pero que passa quan la fada es que de encallade i el podries fer nomes una miqueta mes gran.

  • Ui, quin conte més bo![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 18-12-2008 | Valoració: 10

    Aquest conte demostra que és més important la intel·ligència que no pas la força. En castellà diuen "Más vale maña que fuerza". Utilitza la intel·ligència per a saber què és el més important de la vida.
    Molts petons, dolceta.
    I Bon Nadal!

  • M'HA AGRADAT MOLT[Ofensiu]
    uanra | 09-12-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat el conte, però no he entès massa bé on estava el forat

  • Tens raó...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 27-11-2008 | Valoració: 10

    per sort, no sempre les petites perden, i en aquest cas van demostrar que eren força eixerides. És clar que també les va ajudar força que la bruixa Cuaca tingués afició a menjar molt i estigués tant grassa que no cabia pel forat!
    Endavant amb els contes, Ari, que ho fas molt bé.
    Una abraçada

  • Molt bé[Ofensiu]
    M.Salles | 26-11-2008

    Segueix escrivint històries!

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de Ari Dekort

Ari Dekort

4 Relats

38 Comentaris

5944 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Em dic Ariadna i tinc 8 anys.
M'estreno en això d'escriure.
La meva mare (M.Salles
) m'ha dit que estaria bé escriure aquí.

Espero que us agradi.