El peix i la granota

Un relat de: Ari Dekort

Hi havia una vegada un peix molt petit que estava a l'aigua amb la seva mare.

Un dia va caure una granota a l'aigua mentre el peix hi passejava.
El peix va ajudar la granota, perquè encara no era molt gran, i encara no sabia nedar molt bé. Es van fer amics.

La mare del peix i la mare de la granota també es van fer amigues. I des de llavors no s'han barallat mai, els peixos i les granotes.



FI

Comentaris

  • No és un comentari, és una proposta[Ofensiu]
    nuriagau | 17-03-2010

    Alguns dels relataires d'RC ens estem plantejant publicar un llibre de Bubok que contingués relats dels relataires joves com tu per Sant Jordi. Si a tu també t'agradaria participar en aquest projecte, digues als teus pares que mirin el fòrum i que es posin en contacte amb nosaltres al més aviat possible.

    Si coneixes altres relataires que puguin estar interessats, no dubtis a fer-ho saber. Malgrat les presses, ens agradaria que hi participessin el major nombre d'escriptors.

    Gràcies, jove relataire

  • Això és un peix!!![Ofensiu]

    Aquest peix és un "superpeix", encara que sigui petit, és un gran peix. Visca l'amistat, dins i fora de l'aigua. Una abraçada.

  • M'ha agradat força aquesta història.[Ofensiu]

    Les granotes em feien una mica de por però ara, després de llegir la teva simpàtica història, ja no me'n faran gens ni mica.
    Molts petons, bonica.

  • UN CONTE D'AMISTAT[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 15-02-2009 | Valoració: 10

    Una història a sota de l'aigua que s'assembla amb els amics que feu a l'escola quan estudia amb vosaltres un xinès, un indi, un marroquí, un polonès o bé un japonès. Els animalons tots son diferents, però tots ssaben ajudar-se els uns als altres, estan educats en una escola molt gran i plena de diversitat, l'escola del món. Felicitats maca, es un conte molt xulo.

  • Endevant Ariadna.[Ofensiu]
    JOANPG | 15-02-2009 | Valoració: 10

    No facis cas de gent que no està bé del cap. Pobrets els desgraciats que no hi arriban més enllà.
    Et prometo llegir-me els teus escritis i comentar-los amb tota l'estimació possible i procurant fer-te veure el que penso sincerament. Així s'apren a escriure.
    La mare t'ho explicarà millor que jo.

  • Un cant a l'amistat[Ofensiu]
    nuriagau | 15-02-2009 | Valoració: 10

    Un relat breu molt bonic. És un cant a l'amistat. Sovint les persones hem d'aprendre del comportament dels animals.

    Núria

  • Trobada[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-02-2009 | Valoració: 9

    Dolça història. Una trobada amical, plena d'amor entre el peix i la granota i entre mares.
    Enhorabona. Invoco més trobades així entre les especies no animals. Vull dir dones i homes.

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    uanra | 06-02-2009 | Valoració: 9

    És evident que aquest conte és curt, però la intel·ligència de la histròria m'ha agradat.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Ari Dekort

Ari Dekort

4 Relats

38 Comentaris

5951 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Em dic Ariadna i tinc 8 anys.
M'estreno en això d'escriure.
La meva mare (M.Salles
) m'ha dit que estaria bé escriure aquí.

Espero que us agradi.