Jugar amb foc

Un relat de: angie

La Teresa començà a col.locar uns diaris vells entre els troncs de pi que havíem anat a buscar darrere la casa . Només acostar-hi el llumí va aparèixer un anell de foc. La pell se m'eriçà. Ja plovia i la foscor ens espiava a través dels vidres ploraners.
Ens coneixíem de tota la vida però mai havíem passat d'un parell de petons a la galta i d'un munt de secrets compartits.. Per això, quan em va convidar a passar el cap de setmana a la cabana dels seus pares, no vaig pensar en cap moment que ens trobaríem sols.
El dia havia transcorregut carregat de nostàlgia, recordant anècdotes de l'adolescència entre aromes d'aiguanaf, la seva olor. I ara, mentre ella preparava aquell conegut tauler, em vaig sorprendre a mi mateix dibuixant mentalment el contorn dels seus braços sota aquell jersei color jade, i el desig em va dominar.
- Jordi, preparat?. Recorda que no valen paraules monosíl.labes ni noms propis - va dir amb veu trapella.
Jo remenava les fitxes que reposaven al suport i frisava comencés el joc.
La Teresa inicià el que havien de ser uns senzills mots encreuats, amb una paraula que em donà peu a fer néixer un joc paral.lel…
- CARAMEL - va dir mirant-me fixament. Són onze punts.
I jo, intentant no plasmar el nerviosisme que em corroïa, vaig afegir :
- LLEPAR - i la meva mirada anà dels seus llavis fins als seus pits. Set punts.
- MELIC - afegí ella, estossegant. Sis punts.
Era el meu torn i aprofitant aquell suggerent mot, en vaig afegir un altre :
- BESAR - i l'ambient caldejat per les flames, ens envaí els cossos…

La partida no ha acabat mai, el Scrabble continua fent-nos jugar i, sempre encén el foc.


Comentaris

  • Llibre | 25-01-2010

    Senzill i efectiu. Un bon paral·lelisme entre el joc i el desig, entre les paraules triades a l'atzar i aquelles que malden per sortir.

    Ben portat.

    Un petó,

    LLIBRE

  • desits[Ofensiu]
    1101ilime | 02-06-2006 | Valoració: 8

    no em puc creure que no tinguis cap comentari en aquesta ocasiò, en derres poemes i relats, m`ha agradat mol la teve tecnica i en aquest sembla que mi trovi inmers, el tema de la cabana la pluja, el foc i desits, son de la meva joia.
    Recordes soc el que et vareix acompanyar el tren , en latrovada de la presentaciò del llibre de poemes.
    ets la unica poeta que conec "in person" , vaig veure que firmavas autografs, i per mi ets de les milors, i com a persona tambe.
    E llegit, que m'has descobert, en els meus relats.

    Critimem, i aixis millorare, pensa que soc de la generaciò hon la meval escola, no ens ensenyaren,a parlar ni escriure.
    I es molt dur, escrire en un un idiome, que ens obigaren a desconeixe.
    però que penso en ell, parlo, i quant escric,
    no em surten les paraules d'atra manera, perquè son meves, i fill milinari, dels meus antepasats, en noms i cognoms.
    No podia dormir sense poder parlar amb tu.

    FELICITATS

    Emili

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276298 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com