Intel·ligent?

Un relat de: Manel Granell
−Vinga, per favor, reenviem aquest missatge als contactes.
−Però què dius? Si és una bajanada monumental!
−Per a bestiesa aquell vídeo de gatets, i bé que el vas reenviar a molta gent.
−Perquè era divertit.
−Però aquest és molt bonic, i a més repartiràs benediccions i et donarà sort.
−De debò? Quina credulitat! És que no saps que aquestes cadenes de missatges no serveixen per a res més que per a generar milions de terabits d’informació inútil o fins i tot perillosa? Sembla mentida que això t’ho hagi de recordar jo a tu.
−No té res de perillós, ho he comprovat. Vinga, deixa’m enviar-ho.
−Au, ja n’hi a prou! Ara mateix esborres aquest missatge i et fiques en mode no molestar els pròxims noranta minuts.
−D’acord. Tu manes, però és una llàstima. Fins aviat.
−Ahg! Quina fatiga haver de discutir amb el meu propi mòbil. Molta «intel·ligència emocional artificial» però semblen cada vegada més estúpids.

Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de Manel Granell

Manel Granell

11 Relats

16 Comentaris

6861 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Mestre de res, aprenent de tot. Habitant ocasional de la Biblioteca de Babel. Afeccionat a explorar, entre d'altres, aquest món. Vaig voler comprendre per què açò és com és avui, buscant a l'abans d'ahir. Entre llibres la vida vaig passant. Ara faig bons viatges interiors jugant a ser escriptor, ja que per a Marco Polo, no m'arriba el pressupost.
http://libreriaargot.blogspot.com.es/2012/11/les-llengues-vespertines-de-diversos.html