El pecat d'escriure

Un relat de: Manel Granell
Per què escric, jo?
Per PERESA i falta d'esma per emprendre altres activitats més serioses.
Per ENVEJA d'altres escriptors d'èxit que estan en boca de tothom i als que em vull assemblar, o fins i tot superar.
Per la GOLA de nous coneixements i lectures sense fi que em provoca cada intent d'escriure alguna cosa nova.
Per l'orgull de ser llegit, perquè sé que soc bo, millor que molts, i sento créixer en mi la SUPÈRBIA cada vegada que algun lector m'ho confirma.
Per la ira que em provoquen les crítiques estúpides d'aquells que no comprenen el que vull dir. Aquest enuig em porta a provar d'escriure més i millor.
Per l'AVARÍCIA d'escriure-ho tot i la cobdícia d'acumular premis, reconeixement i supervendes. Els vull tots per a mi!
I també per LUXURIA, perquè de vegades, com algú va dir, la literatura me la posa dura.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Manel Granell

Manel Granell

11 Relats

16 Comentaris

6856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Mestre de res, aprenent de tot. Habitant ocasional de la Biblioteca de Babel. Afeccionat a explorar, entre d'altres, aquest món. Vaig voler comprendre per què açò és com és avui, buscant a l'abans d'ahir. Entre llibres la vida vaig passant. Ara faig bons viatges interiors jugant a ser escriptor, ja que per a Marco Polo, no m'arriba el pressupost.
http://libreriaargot.blogspot.com.es/2012/11/les-llengues-vespertines-de-diversos.html