improvisacions comentaris i d'altres minúcies

Un relat de: Bruixot


dis sab te

i ara sortirè
a prendre un
te aire melindro
o ves a saber
camí de cops
que boques
entreobertes
de fams no crec
de pressa poca
i pas
a pas
marxaré per
la porta
que com
sempre
he deixat
entroberta
per si
decideixes

venir

%%%%%%%%%%%%%%%%%

Réplica homenatge plagi al poema de llu6na6
Incomunicació

Desesperació

Reculo; espectre de nit
buit de sintagmes;
basteixo un mur per aillar-me;
- mirall d'autocompassió -
fujo de mi a la gatzoneta;
parpelles closes, ja no em vull veure;
no sóc qui sóc:
fum, vapor, aire,

absència solidificada


%%%%%%%%%%%%%%%%%

Corsaris, Pirates i Filibusters

Encorsetats corsaris
amb patent de cors
Filibusters antipàtics
que han perdut el nord
Pirates sense seny
buscadors de tresors
No ataqueu el meu barco
que encara sóc a port!

%%%%%%%%%%%%%%%%%



Comentaris

  • El primer i el tercer els recordo.[Ofensiu]
    angie | 30-05-2006

    El poema "dis sab te" ja et vaig dir que m'havia semblat totalment genial, amb aquell vers buit, com de porta oberta, com convidant a entrar... Això de fer poesia visual és un repte molt sucós!.
    El dels Corsaris...., també el recordo, com a contesta de Rackham el Roig (no sé si està ben escrit), doncs jo també hi vaig intervenir... Són versos d'aquells improvitzats, com a comentari poètic d'algun missatge del fòrum i que de vegades es perden, doncs són difícils de recuperar si no fem el que tu...penjar-ho!. Els versos " Encorsetats corsaris amb patent de cors" , com se't va ocòrrer? és boníssim...
    Del poema "Desesperació", m'agrada la imatge del mur bastit al voltant absorbint a l'absència i fent-la seva...

    Bé, hauràs de continuar escrivint per rebre més bombardeig d'avisos al correu,(si estava adormit, ja l'he despertat de la migdiada)...jejeje

    Un plaer llegir-te i aprendre de tu,

    angie


  • M'agraden[Ofensiu]

    Improvisat? No, no m'ho crec. M'han agradat aquests poemescomentarisiminúcies. He intentat trobar la relació entre tots tres, però no hi és, o jo no sé trobar aquest fil que els deu unir. el primer m'agrada en especial per aquesta frescor d'aparença improvisada amb aquest punt d'esperança final.

  • felicitats.[Ofensiu]
    daniroura | 23-05-2006 | Valoració: 10

    Molt bon ritme en l'escriptura.

  • Coneixes l'E.E. Cummings?[Ofensiu]
    Buk | 22-05-2006

    Ei, bruixot. M'han agradat molt els teus poemes. Sobretot "dis sab te". L'estructura dels versos m'ha recordat una mica al gran E.E. Cummings. L'has llegit?
    Enhorabona pels poemes.

  • Original[Ofensiu]
    Bonhomia | 22-05-2006 | Valoració: 10

    Ets realment original i estrafalari a la vegada. El tros de "Desesperació" m'ha agradat particularment. Ja havia llegit la "Incomunicació" de la llu6na6 .Us donaria als dos el mateix premi.

  • dis sab te[Ofensiu]
    filladelvent | 21-05-2006

    Precisament avui t'he llegit aquestes teves "improvisacions comentaris i d'altres minúcies", i no he tingut temps de comentar-te-les. I ara que torno, em trobo amb l'agradable sorpresa dels teus comentaris. Dec la sort de conèixer la cançó de Led Zeppelin al nostre company relataire Fionn, va ser ell qui me la va donar a conèixer i francament em va impactar; jo també he restat hipnotitzada escoltant-la molts cops seguits... Respecte al "Recorregut i simple fins a casa" m'ha agradat que em diguessis que "faroles" era incorrecte; ho intuïa però no donava amb la paraula... gràcies doncs pels comentaries.

    Anant als teus poemes, et tinc que dir que dis sab te és el que més m'ha agradat; és divertit llegir-lo i rellegir-li infinitament donant-li cada cop diferents entonacions fins a trobar-li l'essència, m'agrada aquesta llibertat que dóna prescindir dels signes de puntuació i de majúscules i minúscules (i jo hauré d'intentar fer-ho, en alguna ocasió). És un poema senzill, clar, curt i directe; arriba molt, i el títol fa que prengui forma i sentit cada paraula, que arribin sensancions que potser s'ometen en el poema en sí.

    "Desesperació" m'ha agradat per allò que té d'homenatge i per l'estreta i profunda relació amb "Incomunicació". Tots dos molts bons poemes, i crec que tu has sabut captar tota la poesia i calcar-la en el teu poema des d'una nova perspectiva.

    Enhorabona per les paraules. Et seguiré llegint.

    -Filladelvent-



  • molt graciós[Ofensiu]
    llu6na6 | 21-05-2006

    el comentari que em fas del meu relat. L'has girat al revés i resulta molt divetit:

    "absència solidificada" sí, m'autocompadeixo, sóc "la llagrimata de cal ploramiques"

    gràcies per la rèplica homenatge plagi, ets collonut!


    Bruixot, Bruixot, ja et vaig dir fa bastant, que tens mirada picarona i que en saps un niu de tot.

    Ets una fera feroge (la de l'Ovidi?)

    Ulls de trapella, mirada espieta bondadosa.
    Desafiador de iaies, t'estimo!, després de fer-me riure de mi mateixa...

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211338 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.