I aquest final tan...

Un relat de: albamartin

Tothom sabia que qui guanyaria no seria ell, encara que digués que ell mai havia tingut un ribal. Ell era 'El Nou'. Sí, sí, l'anomenaven El Nou. De principiant.

Despertador.S'aixeca, badalla, s'estira, s'erronsa i finalment es mira al mirall. uuuuuuuuuuuupppss!!! Què li havia passat!! Portava una cara que feia goig de veure. Ràpid!Duxar, vestir, i sobretot arreglar-se la cara segellada dels llençols.

El telèfon sonava, però ell estava massa encapritxat i aficionat en treure's les marques de la cara. Finalment, el despenja. Era el seu afiliat.L'informava de que el seu estimat ribal Paquito, volia que es trobéssin ARA a la plaça de l'Ajuntament. Era un repte molt difícil, però ell era El Nou heroi i estava convensut que el derrotaria.
Havia de fer-ho precisament ara?Dons es veu que sí, tu.
El seu fidel afiliat, li va donar ànims i que l'esperava dintre de 15 minuts al lloc de trobada.

Després d'estar-se vés a saber quan enganxat al mirall, va decidir, que era millor posar-se un barret que li tapés la cara. I per si fos poc, un ridícul barret.
Així doncs, es va vestir amb la seva roba nova, d'heroi de la ciutat (així era com es sentia..) Era la seva primera missió, i esperava resoldre-la, tot i que no seria fàcil.

Va arribar a la plaça de l'Ajuntament. En Pebrotti va arribar tot seguit amb una mena de bici, així, una mica estranya la veritat. Després de mantindre una conversa molt curta, en Pebrotti, que sabia que era un ribal fort, boig però llest; va treure la seva nova prova per a ells dos, després de riure's una estona del peculiar barret que duia.

En Pebrotti era l'enemic de la ciutat més fort. Després de varis intens, el van declarar l'inencible rotundament.
Havien fet apostes, la majoria de eren a favor d'aquest. Qui apostaria al 'novatu'?

Es van assentar i van començar la lluita. Tothom s'havia reunit allà mateix, esperant el final d'aquesta nova missió per El Nou. Una missió bastant impossible.
Dos minuts, tres minuts, quatre minuts..

MOOOLT BÉEEEEEE!!!! L'havia guanyaat!!Havia guanyat al famós Paquito! Sí, sí, El Nou l'havia guanyat. I és que la veritat, ni en sudokus ni al parxís ni a l'oca, a ell mai ningú l'havia guanyat. Missió no tan impossible. L'heroi de tots els sudokus.

Comentaris

  • Es genial[Ofensiu]
    er_subi | 05-06-2007

    M'agradat molt ja que com han dit la historia segueix una linia pero al final dona un gir la historia hi li dona un toc inesperat ja me anire pasant per els teus relats ja que m'ha agradat molt de veritat! Fins el seguent!

  • Innovador [Ofensiu]
    Cynthia | 04-06-2007

    Innovador,
    Tots estem d'acord en que aquest es el mes curtet, no es que em desagradin els llargs, però malgrat el canvi de nom sens dubte aquests es el que m'agrada mes. Go on

  • Bon toc final[Ofensiu]
    BOLZANO | 04-06-2007 | Valoració: 8

    Del teu relat destacaria principalment dues coses. Primera: el gir final li dona un bon toc; segona: la magnífica frase: "tenia la cara segellada amb els llençols", la trobo genial.
    En comparació amb els altres crec que tenies una idea clara que era el final, però que el nus no està tant ben desenvolupat. M'ha faltat una mica més d'interioritat, cosa que fas molt bé.

    Vinga espero el següent.

  • súper heroi [Ofensiu]
    LauraS | 29-05-2007

    Molt bona la història de l'heroi nobatu xD
    es que es veritat això de que pot ser el nou heroi pero ningu el veu guanyant un altre missió.

    Ànims!!

  • Molt macuU![Ofensiu]
    victorvaliente | 29-05-2007 | Valoració: 8

    jajaja!

    es mol bo albaaaa!
    m'a agradat mol i te molta gracia;)
    wenu avere que pasara en la continuació del teu Paquito ! xD

    aniMs !!

  • Fabregat | 29-05-2007 | Valoració: 8

    El títol escau molt bé en el teu relat!!
    Una única paraula felicitats i endavant!
    =)

  • equiivocaciooo[Ofensiu]
    albamartin | 29-05-2007

    EN PAQUITO ES EN PEBROTTI...SE M'HA CULAT PER AQUII!!

Valoració mitja: 8.25