Havia arribat al límit (Venjança)

Un relat de: Núria Niubó

Ho tenia molt clar, volia venjança, no sabia pas com ho faria, però, sí , ho havia de fer, havia arribat al límit.
Aprendria a llegir els seus pensaments, a interpretar la seva mirada, a estudiar els seus moviments, i lentament sense presses, aniria desposseint-lo dels seus millors plans, il·lusions, projectes....
Va aprofundir en els estudis de la ment i el comportament humà i va estudiar-lo a fons, amb deteniment.
Els seus pensaments eren d'una tristesa infinita, la mirada buida i perduda i els seus moviments passaven de la monotonia al desconcert.
De mica en mica va anar descobrint en ell la raó de la seva perversitat.
Una infància en mig de les relacions turbulentes dels seus pares el van endurir, no sabia com estimar , havia perdut els millors anys de la seva vida , també volia venjança !
Ella es va trencar per dins. Van passar llargues hores en converses mai imaginades, silencis compartits, abraçades profundes. Aquell escut de pedra es va anar esmicolant, i ell va deixar sorgir la seva tendresa, la seva humanitat.
Sentia vergonya, havia volgut enfonsar-lo, però també alliberament, l'havia salvat.
S'adonava que amb aquell desig desenfrenat de venjança l'havia ajudat a estimar .





Comentaris

  • Hola Nuria...[Ofensiu]
    cassigall blau | 06-01-2007

    ...No publico en lloc i tb et vaig seguint, el que passa es que estic empaxat de torrons i es veu que es incompatible amb la poesia, pero quan passin les collons de festes, boniques pero massa embafadores, tornare a fes circular la closca, a veure si em surt alguna cosa que no porti tan sucre.

    Un relat magnific . L'hi has tret tot el suc amb 4 ratlles. Cosa molt dificil...

    Visca la boira de Ponent. I a veure si ens tornen a posar el sol, collons...

    Una abraçada

    el gelat lleidata, Pere.

  • Lilith | 03-01-2007 | Valoració: 10

    Si que tots som d’alguna manera víctimes de víctimes... Has sabut explicar de manera sensible i breu la sort que ha tingut un home de cor endurit de trobar qui el sabés desxifrar... Felicitats pel relat.

l´Autor

Foto de perfil de Núria Niubó

Núria Niubó

149 Relats

1116 Comentaris

202663 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
ADDICTA

Sóc addicta a vosaltres,
poetes amics,
mags de la paraula,
il•lusionistes del pensament.

Sóc addicta a l’amor
que regaleu amb poemes,
encadenant versos,
declamant sentiments.

Sí, amics,
sóc addicta.

A les trobades poètiques.
Als silenci compartits.
A les mirades que escolten.
A les mans que s’entrellacen.

A vosaltres.




ELS 45 POEMES PREFERITS DELS SEUS AUTORS
ELS 58 RELATS FAVORITS DELS SEUS AUTORS

58 LECTURES PER ALS MÉS JOVES D'RC