Guspires de màgia -3-

Un relat de: Marina Ramírez Gallardo

Guspira de màgia 3:

L'ànima va volar
i va topar amb el sostre
la vida va voler oblidar
deixant negre el seu rostre.

Tan petites són les portes
que passen a l'altra banda?
Com puc dir amb poques
paraules que busco la màgia?

Aroa.


T'has adonat alguna vegada, de que necessites alguna cosa i no saps què?
Com quan surts de casa i et deixes les claus.
Busco alguna cosa, i fins ara no he sabut el què, només que el camí me'l dóna la llum. Aquest matí, quan he obert les finestres i les cortines, i he començat a cercar la nova flor, m'he vist a mi mateixa buscant la màgia.
Es pot veure? La puc tocar? És a tot arreu o no és enlloc? Té olor? I color?
Quan la trobi ho sabré? Com?
La màgia... existeix?
Avui he rebut una rosa vermella amb els cantons negres.
Ha sigut la màgia que ha marcit aquesta flor? I jo? Em farà alguna cosa a mi?
Tinc totes les preguntes que tu em pots respondre. I la llum? per què m'estima tant? Ets tu la llum?
Diuen que una rosa vermella representa la perfecció. Recordo que vas dir que els meus errors i defectes eren perfectes.
Crec que sóc la persona que estava destinada a conèixer-te i cuidar-te.
Però ho vaig fer malament i ara no hi ets per treure'm la raó.
El dia que et trobi, et portaré les més de vint flors teves que tinc. Per que si de flor en flor es forma la perfecció, vull estar al teu costat per sempre.
Buscaré la màgia i quan la trobi, te la portaré per a que no t'abandoni mai, Níquel.


Comentaris

  • Marina[Ofensiu]

    M'han agradat els tres relats de "Guspires de màgia". Escrius molt bé, noieta! Seguiré llegint els teus relats.
    Shaudin

  • Felicitats![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Foto de perfil de Marina Ramírez Gallardo

Marina Ramírez Gallardo

28 Relats

64 Comentaris

28280 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
No tinc massa a dir sobre mi. Simplement que vaig trobar aquesta pàgina per casualitat, ni tan sols recordo com exactament, em vaig entusiasmar en veure que em van publicar allò que vaig enviar, i des d'ahleshores, tot el que he volgut penjar ho he pogut penjar.

Vaig quedar entre les 10 millors histories de tota Catalunya d'entre 500 histories acabades i vaig guanyar el premi territorial del concurs de Ficcions en la seva tercera edició.

He guanyat altres certàmens de l'escola i continuu escribint per gust. Espero fer-ho bé.

marina.bsk@hotmail.com

http://www.fotolog.com/luna__demar

http://guspiresdemagia.blogspot.com