Cercador
Guspires de màgia -4-
Un relat de: Marina Ramírez GallardoGuspira de màgia 4:
M'ha cridat la llum
dient la paraula màgica.
M'ha picat un ull
i somrient m'ha atrapat.
- Tens allò que busques
en el fons del teu cor
on tot és a les fosques
on tot allò és mort.
- m'ha dit avui
la llum del meu interior.
Li he contestat que no tinc por
i corrents, després, he fugit.
Aroa.
No puc començar amb un "avui" per que el temps no existeix. M'és igual si són les deu del matí o si són les set de la tarda.
L'únic moment del dia que importa és la nit.
La lluna és una vareta i els estels són les seves guspires de màgia. He volgut fer amb lletres la seva fórmula. Però és impossible captar la bellesa del cel i posar-ho sobre un paper.
M'he volgut sentir allà a dalt, a sobre d'una molècula d'aire, volant entre rajos de llum. Això era abans. Ara, prefereixo ser aquí a baix, contemplant aquestes guspires de màgia de les quals segur que tu en formes part.
Abans plorava sota el Sol, i ara somric sota la lluna, sabent que en aquell precís moment, en el lloc de casa on et vaig mostrar el meu amor, apareix una flor mig marcida per dir-me que jo sóc més bonica.
En cada escrit acabo amb el teu nom, oi?
Saps perquè?
Per que estaré amb tu fins al final, Níquel.
l´Autor

28 Relats
64 Comentaris
27010 Lectures
Valoració de l'autor: 9.52
Biografia:
No tinc massa a dir sobre mi. Simplement que vaig trobar aquesta pàgina per casualitat, ni tan sols recordo com exactament, em vaig entusiasmar en veure que em van publicar allò que vaig enviar, i des d'ahleshores, tot el que he volgut penjar ho he pogut penjar.Vaig quedar entre les 10 millors histories de tota Catalunya d'entre 500 histories acabades i vaig guanyar el premi territorial del concurs de Ficcions en la seva tercera edició.
He guanyat altres certàmens de l'escola i continuu escribint per gust. Espero fer-ho bé.
marina.bsk@hotmail.com
http://www.fotolog.com/luna__demar
http://guspiresdemagia.blogspot.com
Últims relats de l'autor
- El cor, les lletres i el paper
- Guspires de màgia -5-
- Guspires de màgia -4-
- Guspires de màgia -3-
- Guspires de màgia -2-
- Guspires de màgia -1-
- La lluna del meu sol
- El dia que va despertar
- Per què viure sense un somni?
- Bufa el vent
- Res
- Demana un desig
- Se l'emporten les onades
- Si tanques els ulls
- Poc a poc, sobre el camí ple de dubtes