Guspires de màgia -4-

Un relat de: Marina Ramírez Gallardo

Guspira de màgia 4:

M'ha cridat la llum
dient la paraula màgica.
M'ha picat un ull
i somrient m'ha atrapat.
- Tens allò que busques
en el fons del teu cor
on tot és a les fosques
on tot allò és mort.
- m'ha dit avui
la llum del meu interior.
Li he contestat que no tinc por
i corrents, després, he fugit.

Aroa.


No puc començar amb un "avui" per que el temps no existeix. M'és igual si són les deu del matí o si són les set de la tarda.
L'únic moment del dia que importa és la nit.
La lluna és una vareta i els estels són les seves guspires de màgia. He volgut fer amb lletres la seva fórmula. Però és impossible captar la bellesa del cel i posar-ho sobre un paper.
M'he volgut sentir allà a dalt, a sobre d'una molècula d'aire, volant entre rajos de llum. Això era abans. Ara, prefereixo ser aquí a baix, contemplant aquestes guspires de màgia de les quals segur que tu en formes part.
Abans plorava sota el Sol, i ara somric sota la lluna, sabent que en aquell precís moment, en el lloc de casa on et vaig mostrar el meu amor, apareix una flor mig marcida per dir-me que jo sóc més bonica.
En cada escrit acabo amb el teu nom, oi?
Saps perquè?
Per que estaré amb tu fins al final, Níquel.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marina Ramírez Gallardo

Marina Ramírez Gallardo

28 Relats

64 Comentaris

28204 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
No tinc massa a dir sobre mi. Simplement que vaig trobar aquesta pàgina per casualitat, ni tan sols recordo com exactament, em vaig entusiasmar en veure que em van publicar allò que vaig enviar, i des d'ahleshores, tot el que he volgut penjar ho he pogut penjar.

Vaig quedar entre les 10 millors histories de tota Catalunya d'entre 500 histories acabades i vaig guanyar el premi territorial del concurs de Ficcions en la seva tercera edició.

He guanyat altres certàmens de l'escola i continuu escribint per gust. Espero fer-ho bé.

marina.bsk@hotmail.com

http://www.fotolog.com/luna__demar

http://guspiresdemagia.blogspot.com