Guiar-te

Un relat de: Lafadadelanit

Voldria ser la primera estrella de nit i el primer raig del sol cada matí, voldria ser els porticons de les cases vora al mar o el vaixell que hi dansa. Voldria ser la nota que transforma un poema en una cançó, voldria ser la mà que t'estira a caminar. Voldria ser el somriure més bonic del món, la mirada més expressiva de totes. Voldria ser un punt de llibre dins d'una antologia de Maria Mercè Marçal o l'apòstrof al "T'estimo" que mai m'atreviré a dir-te. M'encantaria ser el " bona nit" a cau d'orella d'una mare, voldria també, ser el rampell que et recorre el cos, voldria ser tu, llegint-me ara, voldria escriure una mica més i rendir-me cada dia menys. Voldria ser el segell que acompanya les cartes de paraules sinceres. Voldria ser la carta que mai arriba però que un dia ho va fer. Voldria ser un pronom fort, ella. Voldria ser el far que ensenya el camí cap al port. Voldria ser a tres llocs a l'hora: aquí, allà i a la teva butxaca. Voldria, si em deixes, provar d'iluminar-me, de ser llum i guiar-te.

Comentaris

  • Voldria...[Ofensiu]
    natasha | 09-02-2010

    ... que compartissis amb mi aquests "voldria"... això és el que m'arriba d'aquest text.
    Dolç, entregat... m'encanta!
    Una abraçada

  • M'encanta el teu relat...[Ofensiu]
    Cincdos | 01-02-2010 | Valoració: 10

    no tinc paraules només elogis que et diria un per un.
    Un plaer haver-te llegit

    un petonàs des de s'illa més maca del món!