gràcies a tots!!!

Un relat de: cabopolonio

Gràcies a tu Vicenç per "reconeixe'm", per fer-me riure i omplir els silencis amb bromes.Gràcies per omplir-me la boca de paraules amb monedes de 5 centims.Gràcies per trucar-me.
Gràcies a tu Josep Maria per acompanyar-me , no només fisicament , gràcie per escoltar-me , realment ho necessitava.Gràcies per seguir el ritme de les sardanes a la meva cama.
Gràcies a tu Lluís , per començar a parlar-me, gràcies per dir-me que la meva cinta és característica , gràcies per fixar-te en mi a l'autocar, gràcies per acompanyar-nos als "italianos" i gràcies per fer-me acompanyar-te a l'habitació.
Gràcies Gerard per deixar-me agafar el teu formatge, gràcies per fer-me senitr molt bé després de tants messos , gràcies per tirar-me aquella floreta , vas omplir el meu cor d'alegria.Gràcies per preguntar-me per la carrera , gràcies per ser com ets.
Gràcies a tots perque sense adonar-vos m'heu fet sentir la dona més feliç del món durant aquests 5 dies deixant-me estar al vostre costat, m'heu fet sentir especial.
Només us puc donar les gràcies i dir-vos que us estimo molt a tots!!

Comentaris

  • AQUÍ EM TENS!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 21-10-2004 | Valoració: 9

    I gràcies a tu per escriure dona!!

    No diguis que segurament no escrius bé...

    no!! no ho diguis!!

    A mi m'ha semblat un relat força explícit i entenedor,
    on hi escrius perfectament i amb molta senzillesa, tot allò que tu, i només tu volies expressar amb molta claredat :

    donar les gràcies a aquelles persones que s'ho mereixen.

    I gràcies de nou a tu per escriure,
    i si veus que no em recordo algun cop de tu, fes-ho saber, i així et tindré en ment, d'acord?

    Fés el teu llarg camí d'escriure ben ampli,
    i ben gran,
    immens;
    somia i escriu,
    i deixa't endur per les paraules.

    UNA ABRAÇADA CABOPOLONIO!!!