Fals refugi

Un relat de: joanalvol

Darrera el gros arbre del bosc,
ulls clucs, fas veure que dorms.

Molts com tu s'acluquen
per por que ningú no els vegi,
i els desperti del seu son.

Joanalvol
17-10-08


Comentaris

  • Futilitat[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-01-2009 | Valoració: 10

    Si el refugi és fals, llavors no debem pensar que ja tenim un recer definitiu: encara que ho fem de cara enfora, més aviat o més tard quedarà demostrat que les inclemències ens desperten, ens desvetllen, ens despullen d'abric i ens deixen indefensos...

    Cal dormir, efectivament, i convé somiar, però hem de saber on som, sense enganyar-nos inútilment.

    Des de la meva atalaia, per sobre el bosc t'envio una abraçada esperant que et trobi despert,
    Unaquimera

  • Bon dia[Ofensiu]
    ESTEL | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Per a la Mariterràni[Ofensiu]
    joanalvol | 02-11-2008

    Sense ànim de polèmica, insisteixo: s'amaga qui té por. Qui va en cerca de retrobar-se, qui reflexiona i medita, no s'oculta, encara que sembli passar desapercebut per altri. La introspecció és saviesa i no pas por.

    Joanalvol

  • Fals refugi, [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 31-10-2008 | Valoració: 10

    poques paraules que diuen molt al igual que el breu poema que segueix al titular. Versos curts ben escrits i amb una profunda reflexió.

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • Fals refugi[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 28-10-2008 | Valoració: 10

    Hi ha gent que tanca els ulls a la realitat, que es tanca a l'habitació obscura, que és el seu cap i no veu la realitat. Es creen els seu refugi, fals, peruè algún dia hauràn d'assumir el que els preocupa. Gràcies.

    Et felicito, pel llibre, a mi em publicaràn un poemari.

    Salut i records!
    ullsblaus1

  • Essencial[Ofensiu]
    Filalici | 27-10-2008

    Un poema de molt poques paraules i totes elles molt importants. Massa sovint som els protagonistes d'aquest poema, profundament adormits, i si ens desvetllem una mica mirem d'aclucar els ulls per seguir sense veure la realitat.

    Ens convé molt despertar-nos, individualment i col·lectiva. Jo diria que en tenim una gran necessitat.

    Una abraçada.

  • La serp ja hi és en ells[Ofensiu]
    joanalvol | 24-10-2008

    Precisament la serp és qui els fa ser porucs. En aquest cas, la Serp és l'ego que sedueix i ens fa fer allò per sometre'ns al seu antull.

Valoració mitja: 10