Cercador
Fals amor
Un relat de: KorogamiPerquè encara segueixo sent invisible ningú em pot donar la resposta?
Et segueixo cridant l'atenció, faig l'impossible perquè em vegis, però sempre apartes la mirada, és com si em clavessin una apunyalada i ja no ho aguanto més prefereixo apunyalar-me jo, que m'ho facis tu, és massa dolorós
Potser, el que vols, és fer-me mal, mal de debò, però una part de tu t'ho impedeix sigues tal com ets, treu-te la mascara, m'és igual que hem facis mal tota la vida, només vull estar al teu costat tortura'm, burlat de mi, ho desitjo si a tu et fa contenta deixem ser la teva mascota, la teva fidel mascota perquè se que un dia, em trauràs el collar, em diràs que m'aixequi, i m'abraçaràs amb molta força, i m'estimaràs tal com sóc, n'estic segur!
Seguiré aguantant fins que arribi el dia en que per fi et deixis estimar, no ho dubtis mai princeseta meva
T'estimo
Comentaris
-
...[Ofensiu]Clar de lluna | 02-04-2008
...i tan fals! En l'amor un concepte bàsic és la llibertat i el no deixar de ser un mateix, MAI! Obsessió, potser? Me n'alegro que ja sigui aigua passada i que ho hagis compartit!
Benvingut/da a RC
Una abçada!
l´Autor

9 Relats
14 Comentaris
7635 Lectures
Valoració de l'autor: 9.63