Cinc aventatges de ser dona

Un relat de: Korogami

Qui fos dona, per poder obrir-te de cames i saciar els teus instints més primaris, al haver-hi una legió d'homes disposats a fer-te el favor.

Qui fos dona, per aconseguir tot el que et proposes, tan sols emprant un simple orifici d'entrada.

Qui fos dona, per tenir a tots els homes que s'et plagui als teus peus, esclavitzant-los si fora la seva voluntat.

Qui fos dona, per portar un diminut top, i un encara més petit i vistós tanga a joc amb la mini faldilla, atraient la mirada i atenció de tothom.

Qui fos dona, per un dia madurar i donar-te compte de les idioteses que feies al degradar-te una mica més cada dia, convertint-te en una barbie de carn i óssos emprada com a objecte sexual, tal i com molt subliminalment t'ha induït la societat a comportar-te.



Korogami

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Korogami

Korogami

9 Relats

13 Comentaris

7867 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Jo sóc en Korogami, així em faré dir en aquest petit però no menys interesant indret cibernètic. Fou la meva jove moller qui descobrí aquesta pàgina, i també qui em va donar ànims a seguir en la creació d'un projecte que tinc en ment; publicar un llibre. No espero fer-me famós, no espero fer-me ric. Espero ser feliç, i fer feliç a tots els meus lectors llegint els meus escrits.