Explícita

Un relat de: Versaleta
No volia ferir-la amb les meves paraules.
Vaig esperar a l'hora de les postres i em vaig limitar a partir les peres.

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-06-2024

    Versaleta. Pots fer els agraïments on vulguis, no et preocupis, una altra cosa seria si volguéssis opinar o fer algún comentari sobre algún relat, per fer-ho has de clicar en el nom del relataire en concret i et portarà directament a la seva pàgina, on podràs llegir i comentar el relat que vulguis de la persona des d'allà. Com ara estic fent jo. No sé si m'he explicat massa bé. Si més no, ho he intentat.
    Gràcies pel agraïment. Et seguiré llegint.
    Rosa.
    .

  • I mes peres,[Ofensiu]
    Joan Colom | 06-06-2024

    Jo diria que la primera accepció de "partir peres" sempre ha estat renyir, trencar una relació. Un relat, per la seva concisió, molt del gust de TerricheT.

  • Peres[Ofensiu]
    SrGarcia | 05-06-2024

    M'hauria agradat fer un comentari més curt que el relat, però em sembla que això no pot ser.
    L'expressió "partir peres" és molt ambigua. Se solen dir peres als pits o a les anques del cul, en qualsevol cas a coses que es poden partir (amb quines intencions, millor no dir-ho).
    Va partir les peres després de les postres. Prefereixo no saber quines van ser les peres que va partir.

  • Sense embuts[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 04-06-2024

    Esperar el moment adequat i no malbaratar ni temps ni paraules. Senzill i concís.

    Benvinguda a R.C Versaleta.

    Salutacions.

    Rosa.

l´Autor

Versaleta

2 Relats

5 Comentaris

385 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor