És així.

Un relat de: Tanit

Com poder-te dir tot el que sento? Ni tant sols jo sé el que és ...

Penso i repenso, analitzo i torno a analitzar, però res clar en trec.

La imatge dels teus ulls, del teu rostre, del teu somriure, se'm dibuixa arreu; miri on miri, en cadascuna de les petites coses hi retrobo quelcom teu.

Una manyaga del vent m'alça el cor i em dóna alè i esperança,... en va potser...

En la nit més fosca hi trobo una minsa guspira de llum, estela lluitant dèbil i malenconiosa per oferir-me la seva força, el seu esperit de lluita: "lluita" em diu, "lluita" trèmula i insistent...

Unes llàgrimes vessades m'alliberen de la tristor i contrarietat que en ment i cor visc, però no n'hi ha prou, el neguit continua punyent les meves entranyes i eixint per cadascun dels racons de la meva pell.

Tot el meu cos es trasbalsa tan bon punt evoco un record teu i un lleu pensament provoca una fiblada de freda cremor que s'escola per les meves venes i encongeix el meu cor.

Una dolça música m'esgarrifa,
un trenc d'alba em corpren,
un crepuscle tardorenc em fascina
i l'espectacle esclatant de la natura captiva tots els meus sentits que s'obren talment braços estesos al vent volent agafar, sentir, posseir, copsar
el batec de la terra, dels arbres, de les muntanyes i dels rius,
de les pedres, de les flors, del sol i la lluna,
del mar, del cel, dels llamps i dels trons,
de la pluja i la tempesta,
de la fressa i del silenci,
del murmuri del vent que acarona les fulles,
del xipolleig de les fonts,
dels brams de les bèsties,
dels zum-zums dels insectes,
del rec-rec de les rates
i de l'esclat dels raigs de sol caient com baptisme de foc damunt la terra.

Tot és en mi i m'encén el cor, que pres entre reixes vol ser lliure i cridar el seu dol...

Comentaris

  • La festa és així![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    PARTICIPA!
    RESPON AMB UN ALTRE MISSATGE A QUI T'HA ENVIAT AQUEST, com a mínim, o ENVIA DE NOUS!

    Bon diumenge tinguis i feliç aniversari passis!
    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • Cabrera també plora...[Ofensiu]
    cabrera | 27-01-2007

    De fet m'ha agradat molt.
    Suposo que t'han fet mal però només et queixes,molt suaument i regalant dolçor i això significa que ets molt bona persona.

  • Que és...[Ofensiu]
    Ullets | 08-01-2005 | Valoració: 10

    el que fa que posem el cor en una presó? Sempre m'ho pregunto. Crec que... ens amaguem d'allò que sentim tant, per què no ens facin mal... que deixem de ser nosaltres, a cada pas. PRECIOS!

  • Ah, i me'n descuidava:[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 04-08-2004 | Valoració: 10

    UN 10!!!

  • I com és que no en veig cap més de teu?[Ofensiu]

    Hola Tanit! T'acabo de descobrir. Suposo que cada dia que internet em permet de passar-me una estona en aquesta pàgina trobo algú.
    M'ha agradat molt el que has escrit. I m'ha cridat l'atenció perquè jo visc precisament ben envoltat de natura. I pel que he vist la natura és un tema que t'agrada molt. Espero que et continuï inspirant, perquè és un tema fascinant i es nota que el coneixes força.
    Només m'encurioseix que, després de començar amb tan bon peu, des de mitjans de febrer no veig res teu. Publiques amb un altre pseudònim? Espero llegir-te més!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Tanit

3 Relats

11 Comentaris

5731 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Últims relats de l'autor