Em captiva

Un relat de: Espurnes
Em captiva la força silenciosa
de l'aigua riu avall...

Comentaris

  • Està bé.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 27-07-2020 | Valoració: 8

    Jo vaig a vegades a la vora de la Noguera Ribagorçana i el remor de l'aigua em té com a fascinat, és molt bonic realment, el remor de l'aigua ajuda a relaxar-se.

    Un poema curt però que toca una tecla interessant.

    Ens veurem per aquí, Espurnes!!

  • Gràcies...Espurnes [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-07-2020


    Gràcies Espurnes, pel teu amable comentari, on m'expliques que aquest poema "Tanta delectació", té molta sensibilitat i ompli el cor de qui ho llegeix. M'alegre molt de que t'haja agradat. Salutacions i una abraçada. Cuida't. PERLA DE VELLUT

  • Força.[Ofensiu]
    Falciot blanc | 24-07-2020 | Valoració: 10

    Hola Esperança, relataria "Espurnes", o trobo un nom molt ben triat, saps que, jo conec a una altra Esperança a la qual li agraden molt les papallones, les libèl·lules, les mosques, si també les mosques, és un món fascinant i ella m'hel ha fet veure, hi ha les mosques de les flors, la pelleteria, i d'altres amb uns costums fascinants, al final tot és natura, i la natura ens enriqueix, i ens dóna un alè de frescor per poder viure.
    Moltes gràcies Espurna pel teu comentari, el mateix et dic, escriu, escriu, escriu, això ens fa lliures, és la nostra ànima què vola, què es fa lliure, tant se val si ens valoren amb un 10, escrivim per ser lliures.
    El teu relat, dins la seva senzillesa és potent, expresses amb poques paraules tota l'essencia de la força què no es veu, què ens captiva, què ens encisa, has triat molt bé les paraules. M'ha agradat molt.

  • Gràcies Espurnes...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-07-2020

    Gràcies Espurnes, pel teu amable comentari i per la teua visita, on em felicites amb un "m'agrada" i que ha estat una descripció de sentiments, en el meu poema "Cauen les estrelles", dedicat a mare.
    Una abraçada i fins a l'altra. Cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Hola Espurnes...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-07-2019

    Espere que et vaja bé i estigues bé. Fa temps que no publiques res... però en fi, que no passa res, però veig que no m'has llegit algun poema meu últimament.
    T'invite als meus poemes. Gràcies.
    Un salut.
    Perla de vellut

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-02-2019 | Valoració: 10

    La vida té força i aplega on tu vols.
    Preciós poema, que entra directe al cor.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • m'agrada[Ofensiu]
    Espurnes | 10-02-2019

    aconseguir poques paraules que diguin molt,, que suggereixin a qui ho llegeix un ressó de sentiments...

  • Riu avall![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 10-02-2019 | Valoració: 10

    Amb una pinzellada descrius tot un riu de sensacions. No és exactament un poema però transmet poesia, la poesia del llarg i feixuc trajecte que és la vida. Els teus mots conviden a deixar-se anar, a fluir...

  • montserrat vilaró berenguer | 06-02-2019 | Valoració: 10

    Breu però ho diu tot. M’ agrada

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Espurnes

Espurnes

27 Relats

91 Comentaris

21047 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Tot sovint em sento espurna vivint en un espai infinit.

Com espurnes, volàtils, podem moure'ns en llibertat per l'immens espai de l'infinit. El veritable joc és la diversitat de formes, situacions, estats, emocions... tot és vida en trànsit ... envers la transcendència.
Inspira't i volaràs.

Vaig néixer una tarda de tardor del 1953.
Em varen regalar aquest nom: Esperança.
Jo em sento: Espurna.

La vida m'ha regalat un marit i dues filles que em fan sentir molt estimada i als qui estimo amb tot el cor, això em permet fer-ho extensiu al món.

Escric perquè m'ajuda a entendre'm a mi mateixa, al món i a alliberar ròssec.

Relats en Català em permet compartir i gaudir de les publicacions d'altres.

Moltes gràcies!

Si vols més informació:

http:espurness.blogspot.com

Esfontsararols@gmail.com