Els records

Un relat de: redrose
Solem mirar els records amb nostàlgia, perquè sabem que moltes coses que hem viscut, potser no les tornarem a viure mai més.
De vegades em penedeixo de tantes coses...el cert és que ja no hi ha marxa enrere, que la vida és com una noria de fires, que gira i gira i avança. Solia pensar que volia fer-me gran de seguida, per a descobrir totes les coses que la vida podia ensenyar-me, però potser quan em faci gran desitjaré tornar a als vells temps de joventut. Sempre es diu que només s'és jove una vegada i que quan ens fem grans, sentim un trist i profund dolor perquè ens adonem que la vida se'ns acaba...que tots els somnis ja estan viscuts...que totes les experiències, bones o dolentes, ja mai més les podrem reviure...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de redrose

redrose

21 Relats

30 Comentaris

16120 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
Sóc una ex-estudiant de dret plena d'inquietuds i emocions...somio massa, i de vegades no distingeixo els somnis de la realitat. Però...quin mal hi ha en això?
M'encanta llegir i escriure. Es pot descobrir un bon llibre, quan et pots imaginar el que llegeixes i t'arriba a l'ànima.

Penso que les coses que no es diuen, solen ser les més importants.
Aquí us deixo algunes de les coses que no he dit mai....