Els mosquits.

Un relat de: mistika

Encara que sembli mentida després de l' hivern que hem passat, l'estiu arriba i amb ell els mosquits! Si senyors, els mosquits; aquells animalets, que jo crec, que van ser creats només per a molestar i tocar la moral al personal. Com em deia el meu avi, quan jo era menuda: "Mira, nena, els mosquits són uns animalons que compleixen la regla de les 3 p: petits, pesats i piquen".
Que si piquen? Mare...li direu a la meva amiga Alba, que una vegada vam anar amb l'escola de colònies a Empúries i ella és al·lèrgica a les picades dels insectes i allà semblava que ens cruspien vius. (Si fins hi tot una coneguda marca de repel·lents de mosquits, ens va fer descompte dels pots que els hi vam comprar!). Total que estic dormin a la meva llitera i sento una veu que em diu: " Tia, anem a dir-l'hi a les profes que em posin una miqueta de pomada que tinc unes picadetes". Em giro i veig una enorme butllofa que em parla. "Coi! Alba ets tu?" " Sí, és que em pica un xic" . Anem a l'habitació de les professores me l'enllardi-se'n tota de cap a peus literalment de fenistil i cap a dormir que això no és res.
Ah, per cert, sabeu aquella dita que diu que mai aniràs a dormir sense saber quelcom nou? Doncs l'altre dia veien un documental de la 2 aquells TAN INTERESSANTS, vaig aprendre que són les "mosquites", és a dir, els mosquits de sexe femení, les qui piquen. De totes maneres i sigui qui piqui, mascle o femella....Odio els mosquits!

Comentaris

  • Quanta raó que tens![Ofensiu]
    Gemma34 | 07-12-2005 | Valoració: 10

    I no tothom té la desgràcia de ser picat. Hi ha gent que no els cal els repelents. És curiós com el mòsquit sap abans de picar quina sang li convé més. I jo ja els hi ho dic! La meva sang és vermella com la dels altres. jejeje...

    M'agrada la foto que has penjat!! Molt bo!!

    Si tens una estona llegeix el meu relat: "T'odio tant que et mataria" t'agradarà.

    Un petó!

    Gemma34

  • són les mosquites embarassades[Ofensiu]
    Shu Hua | 30-05-2005

    això m'han dit.
    La millor manera d'escriue és a partir d'un fet viscut. Ara, et podries animar a fer-ne un conte des del punt de vista del mosquit, per exemple.

  • mosquits[Ofensiu]
    donablanca | 28-04-2005 | Valoració: 10

    si, ha estat un relat àgil. fàcil de llegir.
    una anecdota divertida. m'ha entretingut.
    per tant , m'ha agradat

  • Molt gracios[Ofensiu]
    ITACA | 24-04-2005 | Valoració: 10

    Ei tia, m'ha agradat molt, es molt gracios de debó , la regla de les 3p jajaja quines coses deu meu, continua així que ho fas de conya, tens una amnera d'escriure molt especial , t'estas creant molt be el teu estil.

    La teva amiga, Clara

Valoració mitja: 10