Els avis

Un relat de: AINOA

Vetllant per mi estan
el cel, els meus dos avis.
guiatme sempre,
per el cami mes facil
un cami, ple d'entrebancs
de mentides i enganys.
pero aixi es la vida
ara se, que no estic sol
ells sempre en mi estaran.
i jo en pas ferm i decidit,
per ells, seguire endavant


Comentaris

  • Els avis[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 08-07-2005

    Poden arribar a ser molt importants en la nostra vida, uns guies, encara que avui dia el respecte per la gent gran s'ha perdut i sovint no els tenim en compte.

  • Ainoa | 03-07-2005

    jo he tingut la sort que he conegut als meus avis a tots i encara els tinc, he ocnegut 4 besavis, tot i que ja no estan. Ara em pregunto, qu epassarà quan marxa la meva àvia "preferida", no sé si podré pensar com tu, penso qu eno podré tirar endavant, però és cert que els avis marquen molt i són una part super important, que faria jo sense la meva yaya??

  • " Ells sempre en mi estaran "[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    Si guardem els records en un bon lloc del cor, sempre podrem reviure aquelles sensacions de quan teníem a les persones que ara potser ja no hi són, a prop.

    És bonic guardar tendres records d'aquells a qui tant em estimat i que tant ens han estimat a nosaltres també... ; )

    Gemm@

  • T'anava a comentar el mateix que Llibre[Ofensiu]

    Però hi dóno una interpretació coherent: el camí més fàcil és, malgrat tot, molt difícil.
    Observació (sempre crítica positiva!!!): l'ortografia. T'ho recomana algú que malgrat tot, de faltes en comet un munt i mig!
    Salut

    Vicenç

    PD. Per cert, potser serà indiscreció per part meva, però em pensava que eres del sexe femení pel nom, i en un moment concret he llegit "sol". Bé, insisteixo, disculpa'm la indiscreció.

  • És bo...[Ofensiu]
    Llibre | 11-12-2004

    sentir que algú, més enllà del nostre propi enteniment, ens vigila. A mi em passa. Sé que tinc una mena d'àngel de la guarda. I crec en ell. O en ella.

    Només hi ha un petit detall que no em quadra:

    ""guiatme sempre,
    per el cami mes facil
    un cami, ple d'entrebancs
    de mentides i enganys.""

    O sigui: si et sents guiar pel camí més fàcil... com pot estar ple d'entrebancs, mentides i enganys? Ja sé, ja sé. el que volies dir és que ells et guien pel millor camí, o el millor possible, tot i que igualment trobes dificultats, perquè això, precisament, és Viure. (Ei! No t'ho prenguis com un comentari pejoratiu, si us plau, que t'ho dic de bon rotlle).

    M'ha agradat, però, els versos on dius:

    ""i jo en pas ferm i decidit,
    per ells, seguire endavant""

    I és clar que sí: endavant! Sempre endavant!

    LLIBRE