El teu amor m'envaeix

Un relat de: Earthling

Quina intensa i ineludible olor,

la desprens tu amb la mirada,

i és que dels teus ulls n'oloro

una passió desenfrenada pel que t'envolta.


Puc quedar-me'n una mica?

La teva meravella interior es diu amor,

i ara ja formo part de tu,

la sensació de felicitat s'apodera del meu cor.



Has compartit la teva emoció.

Comentaris

  • Deliciosa invasió! [Ofensiu]
    Unaquimera | 13-03-2007

    Compartir emocions: aquesta si que és una aventura que ens depara de tant en tant la vida quan se sent generosa...
    M'ha agradat molt el tancament que has fet del poema.
    És bo també el joc d'imatges que estableixes entre la mirada i l'olfacte: interessant!

    Hauré de passar un altre dia per aquí a llegir altres coses teves... M'alegra haver-te descobert com autor/a!

    De moment, t'envio una abraçada de les que fan sentir acompanyat, per si te la vols posar,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Earthling

Earthling

9 Relats

8 Comentaris

8592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Cada dia és una aventura nova. Sempre hi haurà coses que faran que un dia sigui més maco, per malament que te'n facin sentir d'altres. Mira sempre el cantó positiu de la vida. Fa temps que segueixo aquesta filosofia, i sí, pot semblar una tonteria, però he de dir que la meva vida va passar de ser tristesa per cada obstacle que em trobava a ser felicitat contínua i sense cap motiu. També he de donar gràcies als meravellosos amics i amigues que m'envolten i que fan de grans preocupacions, petits problemes amb solució. Ah, i també m'agrada escriure!