El món de la ment...

Un relat de: Silenci...

Obro els ulls i la claror del dia em molesta, no veig res, aquesta claror encegadora fa que no vegi al meu davant. Poc a poc els ulls s'acostumen i comencen a veure ombres, formes, colors... Finalment hi veig i quedo meravellada pel món que m'envolta. Els boscos encara són verds i els rius porten aigua cristal·lina, el cel es blau i clar i els ocell ronden per ell despreocupats. Al fons hi ha una alzina, una alzina gegantina i centenari, ho se per l'amplària de la seva soca. Sota d'ella hi ha una gran ombra i jo m'hi gec per respirar l'aire endolcit per les flors. Algú s'acosta al meu voltant i al obrir els ulls et veig. Qui hi fas allà? Aquest és el món de la meva ment, el món en el que em recullo quan em sent sola o trista... Em somrius i t'asseus a la meva vora, em mires als ulls, jo faig el mateix. A traves dels teus ulls cels intent veure en el teu interior, no hi puc endevinar el que penses, el que sents i m'enretiro i m'entristeixo... Llavors t'acostes més a mi fins que la meva esquena topa amb la soca de l'alzina. Estam molt a prop i el desig de besar-te cada cop es fa més gran. T'apropes a la meva orella i em xiuxiueges unes paraules en una llengua estranya, desconeguda... No les entenc però sonen dolces, agradables, han sortit dels teus llavis amb una música preciosa, aquests llavis... vull tocar-los, vull que siguin meus. Amb les mans tremoloses t'enretiro els cabells de la cara i t'acarono la galta. Tanques els ulls i jo també, ens anem acostant i et beso...

Comentaris

  • tenia raó... | 28-06-2006

    és molt poliiit


    xò no deixes de ser un desastre ;P ;)

  • Hola![Ofensiu]
    ¥eÞe§ | 28-06-2006 | Valoració: 9

    BUf! Suposo que aquest somni o imaginació és la moltes persones tenim. Un desig tan fort és impossible d'aturar. M'he sentit molt identificada i m'ha encantat!
    Una abraçada. Et continuaré llegint!
    Que vagi molt bé, i si és un relat real, espero que s'acabi complint...

l´Autor

Foto de perfil de Silenci...

Silenci...

8 Relats

23 Comentaris

9030 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Vaig néixer un 12 de Març del 88 a Mallorca.
Per la meva família va esser un dia molt especial, però per a mi va esser el començament d'una vida no desitjada...

Ara estic acabat el batxillerat de ciències i si tot va be l'any que ve hem matricularé a la UIB per estudiar la carrera de Física...

Aquí soc una intrusa ja que no soc de lletres, no són lo meu, però per contradicció m'encanta escriure i estimo la meva llengua i la defensaré amb força fins a la mort si cal... tenc un esperit de revolta a dintre meu...

He trobat en la lectura i en l'escriptura una forma de fugida de la realitat, una forma de desconnectar del món i sentir-me millor.
Escric quan no se que fer, quan estic destrossada per dintre i no tenc com treure aquest sentiment ....
Tal volta soni egoista per part meva utilitzar l'escriptura per a desfogar-me, però suposo que gracies a ella encara soc viva i sencera...

Quan llegiu el que escric no espereu gran cosa, no soc cap novel·lista i no me'n entenc de formes ni res de tot això, tan sols esper que un agradi i que penseu que m'entres llegiu això és com si llegíssiu en el meu cor...

Força i revolta companys!!!

Maria Isabel
mixabel_88@hotmail.com