El meu nou costum picant

Un relat de: Filantropia
M'estiro el llit, i el noto buit. Fred. Em falta la teva escalfor. A poc a poc deixo lliscar els meus dits cap al pit. Pessigant-me cada mugró, tal i com ho fas tu amb les teves dents. Excitada segueixo avall, m'acaricio. Imaginant les teves mans dins meu, el teu membre picant fort. Fort. Gairebé puc sentir la teva respiració accelerada a cada penetració. M'acaricio més ràpidament. I gemego. La teva respiració. I crido el teu nom. Un cop i un altre a cada segon, mentre m'escorro. Et crido, fort. El teu nom un cop i un altre i noto com l'orgasme s'allarga a cada paraula, intens i extens.

Vint-i-cinc segons després, respiro acceleradament sentint-me satisfeta.

Aquest orgasme és tot teu.

Comentaris

  • 25 segons[Ofensiu]
    Ishtar1717 | 28-01-2017 | Valoració: 9

    25 segons després de llegir el teu relat, m'he sentit convidada a seguir les pases del camí que indiques per arribar a la calma dels 25 segons finals. Aquest orgasme li he dedicat a ell.

  • Llit buit[Ofensiu]
    S.Wulff | 07-01-2017

    Com omplir el llit buit? Amb la imaginació, el record i el talent de descriure-ho d'una manera tant natural. Felicitats!

  • Tal qual[Ofensiu]
    Canela fina | 29-12-2016 | Valoració: 9

    Tal qual, una imatge, un record, un nom cridat al buit. Amor fugit que t'entestes a retenir dins del sexe, que el pots tenir una mica si en crides el nom.
    Sé de què parles ;)
    Bon relat, curt i precís.

  • Ostres...[Ofensiu]
    Montseblanc | 29-12-2016 | Valoració: 10

    Vint-i-cinc segons és molt, no? jajaja.
    Gràcies per aquest petit relat d'un plaer sobrevingut gràcies a la pronunciació del nom de la persona estimada. És cert que això ajuda...

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Filantropia

Filantropia

19 Relats

25 Comentaris

15051 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Amant dels plaers, amant de la pluja.
Amant de mirar el cel, amant de la nit.
Amant d'estimar, amant de tu.
Amant de la vida.

"Les ganes de viure, ens faran lliures"