Xuclat

Un relat de: Filantropia
Els seus ulls foscos em repassaven, em seguien els moviments, les faccions, les curves i totes les tensions musculars que duia a terme en aquella andana de tren. Notava la seva mirada posada en cada centímetre del meu cos i a cada centímetre m'escalfava més. Els mugrons endurits. El ventre tens. Les cuixes tensionades. El cul ben amunt i l'entrecuix ben humit. La poca delicadesa d'aquell desconegut em feia bullir la sang. I me l'imaginava despullant-me, llepant-me tota sencera, tocant-me, introduint-me el seu memebre a la boca i jo xuclant i xuclant fins que el seu semen em regalimes gola, boca i coll avall fins els pits.
Però he d'agafar el tren R4 i ell pren el R6.
La seva última mirada es posa en els meus ulls per últim cop i somriu, jo també el somric. "Bona follada."

Comentaris

  • De la imaginació a la realitat[Ofensiu]
    Ishtar1717 | 28-05-2016 | Valoració: 9

    Podré esperar al viatge de tornada, i en davallar a l'andana, espero trobar-te i el que havia imaginat quan anavam físicament en direccions diferents, és pugui fer realitat.
    Filantropia, sé que tu seràs allà per relatar el final del trajecte. Gràcies per convidar-me a somiar.

  • Imaginació al poder[Ofensiu]
    Canela fina | 28-05-2016 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt aquest relat, la imaginació és tan poderosa que pot convertir una mirada en sexe, ho sabem i tal com ho relates fa que t'endinsis en aquest tren, en aquest moment.
    Salut!

l´Autor

Foto de perfil de Filantropia

Filantropia

19 Relats

25 Comentaris

15054 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Amant dels plaers, amant de la pluja.
Amant de mirar el cel, amant de la nit.
Amant d'estimar, amant de tu.
Amant de la vida.

"Les ganes de viure, ens faran lliures"