El meu fillol

Un relat de: AINOA

El meu nen, esta malalt
i el llit, esta avorrit,
per animar-te, aquestes ratlles
t'escric.

tu per mi, ets lo millor
que tinc, aquesta vida
sempre estaré el teu costat,
i en mi, rès no et faltara.

vull que sèpigues, que et mi
sempres pots comptar,
i que dintre meu,
un lloc per tu, sempre tindràs.


Comentaris

  • Tendre[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    és bonic saber (encara que sigui petit...) que sempre hi ha algú al teu costat amb qui comptar.

    Ara potser encara deu ser petit (suposo... sols són suposicions...), però segur que a mida que vagi creixent, valorarà tot això que fas per ell...

    Gemm@

  • El que no faria una mare...[Ofensiu]

    Em penso que ja ho he dit en alguna altra ocasió. Un poema molt adequat al dibuix d'angelets que ens ofereixes. Molt dolcet, tendre... El poema d'una mare (per cert, el dubte de l'anterior missatge queda completament aclarit!)
    En auge la musicalitat, que vas perfeccionant.
    Salut

    Vicenç

  • OA,OA, AINOA![Ofensiu]
    Capdelin | 16-12-2004 | Valoració: 9

    al llegir aquest poema el teu fillet... segur que es curarà de cop, fotarà un salt del maleït llit i es llençarà als teus braços, als braços dels teus somnis i dels teus desitjos... res dolent li pot passar, si al costat té... sa MARE!!!
    poema tendre, directe i maternal
    felicitats... i per als dos, bon Nadal!!!

  • De vegades...[Ofensiu]
    Llibre | 11-12-2004

    ...s'encomana la trisotr del nen malalt, de la nena allitada, i cerques maneres de distreure'l o animar-la... i no és fàcil!

    Una bona manera, tens raó: escriure-li un poema. Felicitats per la idea.

    I continua publicant!

    LLIBRE

    PD.- Si tens un moment, em podries comentar un poema meu titulat "Escriure"? Només aquest, de veritat.