El ball de l'amor

Un relat de: ales de foc
- Regala'm un petó

-I si no t'agrada?

-Te'n dono un de meu

-I si no m'agrada el teu?

- Ens els anem intercanviant fins...

Comentaris

  • A dansar eternament[Ofensiu]
    Nua Dedins | 02-08-2023 | Valoració: 10

    M'encanta! A dansar-se eternament, segur que acaben trobant l'harmonia!
    Bon estiu!

  • Intercanviant. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-08-2023 | Valoració: 10


    El petó fins que finalitze mútuament, és intercanviar. A qui no li agrada un petó? Sempre és com un ball d'amor.
    M'ha agradat molt.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Quan fas un regal a algú...[Ofensiu]
    llpages | 01-08-2023 | Valoració: 10

    qui el rep, abans de saber de què es tracta, està predisposat a que li agradi. I, tractant-se d'un petó, encara més. Fet i fotut, que la probabilitat de que el petó no agradi és molt baixa, per tant qui accepta entrar en el joc, ben segur que li acabarà agradant.
    Una proposta original i excel·lent per compartir!

  • Comprendre [Ofensiu]

    Cap regal t'agrada del tot, ni tampoc t'agrada tot de qui te'l fa.
    Potser cal fer-se'n molts, de regals i de petons, fins a adonar-nos de qué és la intenció allò que ens ha d'agradar.

  • ales de foc,

    Em sembla prou divertit --i atractiu-- el "joc" que proposes.

    Com una clara --o un xampú, com en diuen en altres contrades-- enmig de les vacances.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

70361 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!