Donem un gir.

Un relat de: dibuixantsomriures
I t'atures, mires al teu voltant i analitzes les voltes que pot arribar a fer el món, i les que fa.
Pots observar com quasi tothom es dirigeix cap a algun lloc en concret, com la majoria de gent té unes idees fixes i amb el pas del temps, se'n van adonant que han deixat escapar unes coses quesense saber-ho els èren necessàries. Però esta reple d'il·lusions amb mancansa d'esperança.
I tu, veus que malauradament no n'ets una excepció, i te n'arrapenteixes, i et fas prometre a tu mateixa que canviaràs de prioritats, donaràs un gir a la teva vida.
Però n'ets incapaç, tu sola no pots...

Ajude'm a canviar el rumb en que inevitablement sol acabar tot, ajudem a desafiar la sort i a guanyar-li la partida al destí.

Comentaris

  • De vegades...[Ofensiu]
    annah | 01-12-2011

    ... cal parar!
    I, adonar-se que tot gira al nostre voltant amb una inèrcia monòtona a la qual no volem entrar.

    Cal parar! I decidir fer el que sents que has de fer, en el moment que ho has de fer, sense que aquest moviment constant del món, de la societat ens arrossegui...
    Però és molt difícil fer-ho!

    Em preocupa una frase... "Però esta replè d'il·lusions amb mancança d'esperança."
    És una llàstima que ens manqui l'esperança... perquè les il·lusions sense esperança són com vides sense ànima: acabaran morint. L'esperança és el que alimenta les il·lusions.

    Em sumo al teu repte de fer un gir a la inèrcia que ens empeny al no se sap on...! :)

    Una abraçada!

    Anna

    Anna

l´Autor

Foto de perfil de dibuixantsomriures

dibuixantsomriures

15 Relats

10 Comentaris

16323 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
18-06

Si em llevés i fos rei, reuniria les Corts per incloure en el codi penal
Que es prohibeixi a la gent 'nar pel món buscant res que no pugui anomenar.
Que la por estaria allà però, potser, per variar, aprendríem a passar-la junts
I no et veuria mai més explicant-me que bé estaves quan ho tenies,
Quan jo creia en tu.
FlorGroga-Manel