Diuen que és Nadal...

Un relat de: Adaili

Surts al carrer
i la lluminària dorm.
L'aire fa olor de nadales.

Coloms contra el cel gris,
uns pocs graus,
i una bufanda.

Un pas, un patge.
Un pas, un nen.
Ulls lluents,
cartes i
esperances...

com les que t'han fugit
dels guants
i ara et vessen per les galtes.

Comentaris

  • Uo0o0![Ofensiu]
    AnNna | 30-07-2006 | Valoració: 9

    M'he proposat anar per la llista d'autors a veure què trobo... començant per dalt i anar baixant fins que me'n cansi...

    en realitat vull mirar si hi ha jovent per aquesta pàgina... perquè el que són darrerament les trobades... emm... podríem dir que de representació de menys de 10 anys ben poca...

    Jo no sé quan van dir que els Jocs serien aquí... [digue'm inculta...] però no pots ser gaire gran, no?


    No t'havia llegit mai, i el poema m'ha agradat molt ;P

    Potser és de fa temps, però és que ara veig 2 minuts i em fa mandra llegir... :$:$ així que he triat el més curt per dir-te algo...

    La veritat és que aquestes descripcions dels espais així amb quatre pinzellades són genials...

    tinc ganes que sigui Nadal... :$:$


    Molts petons, noia!!! A veure si me dius alguna coseta :$


    annna**

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 03-01-2006 | Valoració: 10

    ...al teu comentari, el qual t'agraeixo de tot cor, he pogut descobrir un/-a nou/-va autor/-a. Això ha permès que la pell se'm posi de gallina amb aquest poema. Sincerament, crec que mereixeria més comentaris positius, perquè està ple de la tendresa que ens acostuma a omplir en aquestes dades i, d'altra banda, es deixa veure la desesperança d'aquells que potser no són tan afortunats.

    Em sembla un poema excel·lent, on remarques els dos extrems, però amb una senzillesa admirable.

    La meva més sincera felicitació, i un barret per vós, ple d'esperança.


    Salz.

l´Autor

Foto de perfil de Adaili

Adaili

10 Relats

15 Comentaris

9557 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any i el mes que la ciutat va ser nomenada seu dels Jocs Olímpics. Encara no sé on vaig, només que seguiré caminant...

Espero els vostres comentaris i crítiques! Gràcies per avançat!