Desfent paraules

Un relat de: AtzaVaRa

Desfaig les paraules
per trobar-te, Narcís.
Et penso per dins i
no et tinc, amic.

El nus de llàgrimes
no em deixa anar,
i trenques la corda
quan vull saltar.

Desitjo caure
dins el conte d'Amélie,
i ser un peix més
que corre riu avall.

I no recordar-te
més, Narcís.
I tancar aquest llibre
i oblidar-te, amic.

Que ja és tard,
i d'estimar-te,
n'he sabut massa.

Comentaris

  • òstia[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 19-06-2005

    saps que em penso que la Nimfa té un poema amb un títol molt semblant??? destrossant paraules, crec que es diu.....jeje, m'ha fet gràcia, mira....
    bé, aquí va el meu últim comentari, crec, durant un temps.... ara t'envio un mail, però volia deixar constància aquí, avu, perquè vull, i perquè si, que m'encanta com escrius, animar-te a que ho continuis fent, més sovint, si pot ser, ejjee. (ja sé que el temps és escàs, i això de viure la vida al màxim no s'avé massa amb el temps lliure...:P), però segur que trobes una estoneta per als relataires....
    una peticio, es pot fer? ja que no els podre llegir....mels podras enviar, els poemes nous?!?!?!(alaaaaaa, com em passo!!!)
    doncs això, que salut, sexe, revolta, aroma, paraula i vida!!!!!
    muakssssssssssssss

  • "d'estimar-te...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-05-2005 | Valoració: 10

    n'he sabut massa"... guapooo!
    saps... he llegit el teu poema a la teva bio... és un dels que més m'han agradat... és fresc, juganer, ple de color, tendre, innocent... et demano plis que el pengis a la web...
    m'ha seduït la seva aparent innocència i la musicalitat infantil...
    sí, vindré a jugar amb tu al pati etern de la infantesa iimortal... perquè aquest va ser el nostre primer ofici = ser infants!!!

    ja sóc aquí després d'uns dies d'absència... i de nou estarem en contacte... i et contestaré l'e-mail...
    has tornat a posar la antiga foto... la llum de sota, fantàstica!
    ptons i abraçades amiga!!!!!!

  • desgranant pensaments...[Ofensiu]
    ROSASP | 17-05-2005 | Valoració: 9

    Desfent paraules, intentant ficar ordre als pensaments que s'escapen fugissers per tots els racons del cor, per totes les ombres del cap...
    Records que ara inmobilitzen els teus peus i les teves il·lusions. Potser hi ha un temps per estimar i un altre per oblidar, si cal...
    Desfent paraules tot es veu més clar!

    Un petó i sempre endavant!











  • molt bé[Ofensiu]
    jordiclusella | 17-05-2005

    Unes paraules dolgudes per a una persona que estimes, i de debò (això és el que despres el text, vaja!)

    Sincer i molt bonic.

    Ànims i felicitats pel poema.

l´Autor

Foto de perfil de AtzaVaRa

AtzaVaRa

96 Relats

393 Comentaris

134283 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:


"No s'entenia la cançó de la nit,

de tan clares com eren les paraules."


Salvador Espriu
(Llibre de Sinera)




txe_underground@hotmail.com

www.fotolog.com/atzavara